Gå til innhold

corpse camp. ulovlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er en av de som ikke har lest policyen til punkt og prikke. og lurer:

da jeg er å grinder i wpl er det en UD rogue som er botta der. jeg dreper han fordi han er god honor. (me-56vs han- 60). er dette ulovlig? vil ikke reporte fordi jeg får bra honor:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Corpse camping har Blizzard uttalt at er en del av "game mechanics" og er på ingen måte ulovlig.. Bare grisemorro.. spesielt om det er 2-3 der samtidig, kan man raske inn en god del honor samtidig som man grinder litt..

Skrevet (endret)

Er ikke vits i å reporte botter, jeg reporta ett par som irriterte meg fordi de tok grind mobsene mine, det nytter fint lite, de springer der enda :thumbdown:

Endret av Kandalf
Skrevet
en annen ting , har hatt lyst til å kite en av de udødlige mobsene til ironforge... hva med det?

7527494[/snapback]

Er ikke lov :)

7527580[/snapback]

Okei, hadde blitt bra mye kaos da :)

Skrevet
en annen ting , har hatt lyst til å kite en av de udødlige mobsene til ironforge... hva med det?

7527494[/snapback]

7527580[/snapback]

går det ann ? hadde jo vært kult og kitet en 10stk + av de :p

Skrevet

7527494[/snapback]

7527580[/snapback]

Hvorfor er egentlig ikke det lov...? Jeg skjønner jo at det skaper litt stress, men det haddde jo ikke vært helt utenkelig i et IRL WoW-univers at en "udødelig" fiende tok seg en tur til byen for å herje litt...?

Skrevet

7527494[/snapback]

7527580[/snapback]

Hvorfor er egentlig ikke det lov...? Jeg skjønner jo at det skaper litt stress, men det haddde jo ikke vært helt utenkelig i et IRL WoW-univers at en "udødelig" fiende tok seg en tur til byen for å herje litt...?

7527687[/snapback]

saken er at i enkelte tilfeller så må serveren rett og slett restartes for å respawne alt som daua i massakren. Time is money friend!

Skrevet

Hørte om noen som kita kazzak til Stormwind, fordi de ikke klarte han på 3 minutter.. det ende opp med at nesten alle NPC døde, og serveren måtte restartes... skambra å se på..

Shadowbolt volley <3

Skrevet
Hørte om noen som kita kazzak til Stormwind, fordi de ikke klarte han på 3 minutter.. det ende opp med at nesten alle NPC døde, og serveren måtte restartes... skambra å se på..

Shadowbolt volley <3

7527735[/snapback]

Stemmer det. Var på serveren jeg begynte å spille. Her er filmen.

Skrevet

Shadowbolt volley <3

7527735[/snapback]

Stemmer det. Var på serveren jeg begynte å spille. Her er filmen.

7527842[/snapback]

HAHAHAHAHA, det er det beste jeg har sett! Så latterlig da! <33

Skrevet

De fleste bossene utendørs kan nå ikke kaites lengre. Som kazzak kan ikke kaites etter hva jeg vet, de bare resettes etter en stund. Men mindre bosser som theremus kan fortsatt kites.

Vedr. corpsecamping så er det vel rimelig meningsløst etter tre kills, får vel ikke noen honor etter det alikevell.

Skrevet
Vedr. corpsecamping så er det vel rimelig meningsløst etter tre kills, får vel ikke noen honor etter det alikevell.

7527936[/snapback]

Jeg camper ikke for honor, men på grunn av faenskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...