Gå til innhold

Naughty Dog "8 days" teaser - PS3


Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.naughtydog.com/comingsoon/index.html

 

Intressant reklamesnutt.. Kan ikke si at jeg har hørt så mye om denne tittelen siden den bensinstasjon eksplosjon tech demoen.. Men syns det så pent ut jeg, kanskje litt Tomb raider med en gubbe..  :)

7521986[/snapback]

 

Er dette "8 days"? Tror det var det det med bensinstasjonen het.

 

Uansett så virket det feet, og naughty dog lager som regel gjennomførte spill så vi har noe å se frem til ;)

Lenke til kommentar

Dette er IKKE "Eight days". Dette er et naughty dog spill som enda ikke har fått navn. Dette er den samme filmen ble vist på E3 2006. Altså er det ikke noe særlig nytt fra den fronten enda. Synes ikke dette er en spennende tittel.

"Eight Days" ble også vist på samme E3. Dersom de klarer å holde et snev av følelsen jeg fikk av filmen de viste der, så vil det være en "must have" tittel for min del.

 

Lenke til kommentar

"Dette er IKKE "Eight days". Dette er et naughty dog spill som enda ikke har fått navn. Dette er den samme filmen ble vist på E3 2006. Altså er det ikke noe særlig nytt fra den fronten enda. Synes ikke dette er en spennende tittel.

"Eight Days" ble også vist på samme E3. Dersom de klarer å holde et snev av følelsen jeg fikk av filmen de viste der, så vil det være en "must have" tittel for min del."

 

Dette er korrekt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...