Plecto Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Kjøpt meg iPod nano for ikke så lenge siden, men jeg får ikke installert programvaren. Jeg går igjennom installasjonen, registrerer, skriver linsensnøkkel, men så bare lukker det seg. Det er ikke på skrivebordet, i Programfiler, på startmenyen eller i legg til/fjern programmer. Pcen er kjøpt for 4 mnd siden, jeg har søkt etter virus og spyware (ikke noe spesielt der egentlig) og oppdatert drivere til hovedkortet. Hvordan får jeg fikset dette? Og går det ann å legge inn sanger på ipoden uten å installere denne programvaren?
Ondskapen Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 EphPod er en erstarter til Itunes... Du kan jo prøve det.
Harald Staff Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Du sier ikke mye om hva "programvaren" er. Men jeg tror ikke du trenger mer enn itunes. Prøv å installere den nøkkelfritt og gratis rett fra http://www.apple.com/software/ , og så å plugge inn ipod'en din etterpå. (Jeg har ikke nano, så det er tenkelig at det er noe jeg ikke vet om dette) HTH. Beste hilsen Harald
ilpostino Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Jeg er ikke helt fornøyd med iTunes så kanskje jeg skulle hive meg på ephPod
Ondskapen Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Folk som har prøvd det sier at det er mye bedre en Itunes, men jeg kan ikke svare på det. Har ikke proøv EphPod, men klarer ikke Itunes...
:---{D Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Jeg må si at jeg elsker iTunes med alle dens funksjoner, men skjønner vel at noen ikke liker det. Syns bare det er så greit at den synker musikken. Spesielt når du det som mediespiller på PC'en også.
ilpostino Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Jeg må si at jeg elsker iTunes med alle dens funksjoner, men skjønner vel at noen ikke liker det. Syns bare det er så greit at den synker musikken. Spesielt når du det som mediespiller på PC'en også. 7528519[/snapback] "problemet" mitt er at jeg bytter endel på forskjellig einnstalasjoner av os og lignende og da "tvinger" iTunes meg til å oppdatere alt av musikk, video, bilder og kontakter for hver gang. det hadde vært mye enklere å bare kunne kopiere over på iPod som om den hadde vært en ekstern disk slik jeg har kunnet med tidligere mp3-spillere. Synes overføring av store mengder musikk tar for lang tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå