Gå til innhold

Får ikke installert iPod programvaren :S

Plecto

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpt meg iPod nano for ikke så lenge siden, men jeg får ikke installert programvaren. Jeg går igjennom installasjonen, registrerer, skriver linsensnøkkel, men så bare lukker det seg. Det er ikke på skrivebordet, i Programfiler, på startmenyen eller i legg til/fjern programmer. Pcen er kjøpt for 4 mnd siden, jeg har søkt etter virus og spyware (ikke noe spesielt der egentlig) og oppdatert drivere til hovedkortet. Hvordan får jeg fikset dette? Og går det ann å legge inn sanger på ipoden uten å installere denne programvaren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må si at jeg elsker iTunes med alle dens funksjoner, men skjønner vel at noen ikke liker det.

Syns bare det er så greit at den synker musikken. Spesielt når du det som mediespiller på PC'en også.

Skrevet
Jeg må si at jeg elsker iTunes med alle dens funksjoner, men skjønner vel at noen ikke liker det.

Syns bare det er så greit at den synker musikken. Spesielt når du det som mediespiller på PC'en også.

7528519[/snapback]

"problemet" mitt er at jeg bytter endel på forskjellig einnstalasjoner av os og lignende og da "tvinger" iTunes meg til å oppdatere alt av musikk, video, bilder og kontakter for hver gang. det hadde vært mye enklere å bare kunne kopiere over på iPod som om den hadde vært en ekstern disk slik jeg har kunnet med tidligere mp3-spillere. Synes overføring av store mengder musikk tar for lang tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...