Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sexvenner på nett?


Gjest Gjest_Knut_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Knut_*

Hei! Jeg bor for tiden i utlandet pga. jobben og kommer ikke til å bo her mer enn toppen 6mnd. Jeg er derfor ikke ute etter noe forhold her borte, men jeg føler at mine sexuelle behov trenger å bli tilfredstilt.

Av den grunn la jeg ut en anonym kontaktannonse (uten bilde) på et populært nettsted her hvor jeg bor. I annonsen fortalte jeg om min situasjon og at jeg søkte en jente som jeg kunne ha sex med uten noen som helst forpliktelser.

 

Selv dagen etter kontaktannonsen ble lagt ut fikk jeg svar fra en ung dame som virket interessert. Hun sendte til og med et bilde av seg selv, og hun så slettes ikke værst ut. Faktisk så skjønner jeg ikke hvorfor hun svarte på kontaktannonsen. Hun kan umulig ha problemer med å få seg et ligg på byen.

 

Nå kommer spørsmålet. Bør jeg svare? Kan det være en "scam" av no slag? Byen jeg bor i har ca 2 millioner innbyggere, så det finnes nok av syke folk her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Jeg bor for tiden i utlandet pga. jobben og kommer ikke til å bo her mer enn toppen 6mnd. Jeg er derfor ikke ute etter noe forhold her borte, men jeg føler at mine sexuelle behov trenger å bli tilfredstilt.

Av den grunn la jeg ut en anonym kontaktannonse (uten bilde) på et populært nettsted her hvor jeg bor. I annonsen fortalte jeg om min situasjon og at jeg søkte en jente som jeg kunne ha sex med uten noen som helst forpliktelser.

 

Selv dagen etter kontaktannonsen ble lagt ut fikk jeg svar fra en ung dame som virket interessert. Hun sendte til og med et bilde av seg selv, og hun så slettes ikke værst ut. Faktisk så skjønner jeg ikke hvorfor hun svarte på kontaktannonsen. Hun kan umulig ha problemer med å få seg et ligg på byen.

 

Nå kommer spørsmålet. Bør jeg svare? Kan det være en "scam" av no slag? Byen jeg bor i har ca 2 millioner innbyggere, så det finnes nok av syke folk her.

7519301[/snapback]

Nei faen heller.. det hadde ikke jeg turt.

Tenk litt fremover.. neineinei. Hvilken side er det snakk om?

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Knut_*
Du bør nok være ekstremt forsiktig i dette tilfellet. Sjansen er stor for at du kan bli ranet/svindlet. Jeg ville heller anbefalt deg å dra på byen og håpe på no, da det er mye tryggere.

7519307[/snapback]

Byturer er ganske uaktuelt ettersom jeg jobber lange dager og er ganke utslitt når helgen kommer. Føler ikke at jeg er i prima sjekkehumør når helgen kommer.

Lenke til kommentar

Kjenner du noen som er gode på data? En som har litt verktøy og kunnskap tilgjengelig kan finne ut utrolig mye om folk på relativt kort tid :]

 

Ellers er det vel ingen fare ved å legge henne til på msn/aim (om hun har det) og prate litt med henne på forhånd.

 

Det finnes nok av løse tøser som liker å få seg noen ligg uten forpliktelser, men det finnes også nok av svindlere/horer/andre drittsekker. Trå varsomt, men ellers kan dette muligens være en løsning.

Lenke til kommentar
...forsikre deg om at hun ikke skal ha betaling for dette, sjekke at hun er frisk, og om du skal møte henne, møt henne et sted der det er masse folk.....

7519968[/snapback]

 

haha, jevli bra :!:

 

Hvis du vil forsikre deg at det er hun på bildet du snakker med, få henne til å skrive brukernavnet ditt på et ark, og så kan hun holde arket mens hun tar et nytt bilde, få hun til å ta to bilder, da blir det vanskeligere å manipulere bildet.

7520889[/snapback]

 

Nok en turn on :!:

 

 

Man kommer overraskende langt ved å Google navn av og til.

7520026[/snapback]

Støtter denne :thumbup:

 

 

 

Du må holde tråden levende med oppdateringer om hvordan det går!

Lenke til kommentar

Morsomt nok var det en fyr som ble drept fordi han oppsøkte ei dame fra Craigslist. De hadde visstnok flørtet en stund på nettet, og bestemt seg for å møtes i virkeligheten. Dama var smoking hot, og sendte ham bilder som virket sannsynlige nok (altså bilder åpenbart tatt med vanlig kamera av en amatør). Så hun avtalte at han skulle komme hjem til henne i sekstida på kvelden, men hun kom ikke til å være hjemme før åtte, men broren var hjemme, så det var bare å ta seg en prat med ham.

 

Viste seg at "broren" var en fyr som hadde lagd annonsen, og endte opp med å drepe fyren.

Lenke til kommentar

ZiroN sier noe der. Får du lagt henne til på msn el. så kan du jo muligens se henne på webcam først, så kan du i hvert fall bli sikker på at det er hu fra bildet du har fått (:

Da kan du jo også prate videre. Og.. Ikke dra hjem til vedkommende. Møt a heller på byen og heller blir med a hjem/ta a med hjem seinere, om hu er noe du vil satse på som sexpartner :)

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...