Blå ku Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 (endret) Jeg har et lite dilemma! Jeg har så veldig lyst til og installere Flight Sim X Men jeg må ha SP2 for og kunne installere/bruke FSX og da funker ikke internett Noen Forslag på hva feilen er Endret 17. desember 2006 av joahas
hernil Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 kan nok ikke hjelpe deg med det... men hvis du ikke endrer topicen blir nok denne tråden stengt!
Flexo Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Internetten funker ikke når du skal installere SP2? eller? Engelsk Windows Norsk Windows Download and Enjoy
Lars-H Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Hva mener du med at det ikke funker ? At trådløse driverne ikke funker med sp2 ?
qualbeen Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 det er ingen grunn til at internett ikke skal virke med winXP SP2. Har du prøvd SP2, og fått problemer? Kanskje du må laste ned nyere driver til nettverkskortet eller noe sånt?
Blå ku Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Skrevet 17. desember 2006 (endret) Internett fungerer ikke når service pack 2 er instalert. Og jeg trenger service pack 2 for og bruke og installere Flight Sim X Og ja jeg har installert ny driver til nettverkskortet opptil flere ganger fungerer fortsatt ikke Endret 17. desember 2006 av joahas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå