Gå til innhold

Skjer med steam?


Anbefalte innlegg

Jeg får ikke logget på steam og det samme problemet har mange andre..det kommer en rute der det står at steam får ikke kontakt med databasen. Noen som vet hva det er? Har hørt at det kun er en update og at den vil vere i bruk snart, men noen som vet sikkert? og også noen som vet sikkert hvor tid den er klar for bruk? Skal på gathering i dag så da er det jævlig dumt om man ikke får spilt cs :(

 

NB! vet at dette problemet har oppstått hos alle som har steam

 

Takker for alle fornuftige svar :)

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

i kanalen til steam (#steam at qnet) står dette:

- steam is having some power failure. a storm disabled the power and the company that provides the power will try to restore it _after_ the storm.

- steam har strømproblemer. en storm tok strømmen, og strømleverandøren ordner strømmen igjen _etter_ stormen.

Endret av Hekkerboi
Lenke til kommentar
i kanalen til steam (#steam at qnet) står dette:

steam is having some power failure. a storm disabled the power and the company that provides the power will try to restore it _after_ the storm.

 

altså, de har strømproblemer på grunn av en storm.

7507842[/snapback]

huff, og så skal de fikse det ETTER stormen :( blir nok sikkert ingen lan på meg da :no:

Lenke til kommentar
har nå fått høre at steam skal fikse det i 7 tiden..noen som kan bekrefte?

 

Uansett, blir nok gathering på meg..en jeg kjenner deler ut LAN, så da kan vi spille og kose oss  :)

7508232[/snapback]

 

 

 

Er dette i USA-tid? i såfall får ikke spille før 01:00 tiden :(

7510835[/snapback]

må nok skuffe deg enda mere..steam blir ikke fikset før om 5 dager! :cry:

Lenke til kommentar

Seattle idag : Showers likely and a chance of thunderstorms. Showers may be briefly of snow or rain and snow mixed. Breezy. Highs in the upper 30s to mid 40s. Southwest wind 15 to 25 mph.

 

i natt : Mostly cloudy with a chance of showers. Showers may be briefly of snow or rain and snow mixed.lows in the upper 20s to mid 30s. South wind 10 to 15 mph.

 

lørdag : Partly cloudy with a chance of showers...possibly falling as snow showers in the morning. Highs in the upper 30s to mid 40s. Southeast wind around 10 mph.

 

 

ser ut som det roer seg allerede i natt. håper de får fiksa det

 

Link

Endret av KRAFortune
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...