Gå til innhold

Omtale av Need for Speed Carbon: Own the City (DS)


Anbefalte innlegg

alle andre steder får "alle" spill 7\10, eller 8\10, uansett. spill som er hypa (som doom3) får alltid 9\10 eller 10\10, uansett om de er bra eller ikke, også mener folk at sider som faktisk BRUKER nedre del av karakterskalaen burde justere seg?

 

jeg tviler forøvrig ikke på at NFS på DS er et spill som er totalt på trynet. hadde det vært noe annet så ville det definitivt ikke vært NFS!

7508590[/snapback]

 

Enig med deg. Kan ikkje fordra sider som gir 10/10 på spel som er meint at skal vere fantasitiske/revolusjonerande, men som ikkje er det. Dette er ivertfall heilt typisk for oppfølgarar der originalane er gjerne spel frå langt ned på 90-talet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel og bra at man bruker nedre del av karakterskalaen, men 1 bør benyttes i nødtilfeller. Ikke slenges ut her og der, slik som i det siste.

 

DS er ingen powerkonsoll for bilspill, og spillet er ikke bra. Men 1?

 

Jeg synes disse siste nfs spillene virker forhåndsanmeldte. Selv om de ikke er revolusjonerende og nyskapende har de underholdningsverdi.

Lenke til kommentar
Vel og bra at man bruker nedre del av karakterskalaen, men 1 bør benyttes i nødtilfeller. Ikke slenges ut her og der, slik som i det siste.

 

DS er ingen powerkonsoll for bilspill, og spillet er ikke bra. Men 1?

 

Jeg synes disse siste nfs spillene virker forhåndsanmeldte. Selv om de ikke er revolusjonerende og nyskapende har de underholdningsverdi.

7510783[/snapback]

Hvis du har lest omtalene av de ulike versjonene her på Gamer.no hadde du sett at de heller ikke har blitt trukket stort for at de er uoriginale. De har blitt trukket fordi de har store, grunnleggende mangler. 1 skal benyttes når spill er "katastrofale", det mener jeg absolutt dette spillet er. En kan ikke gi bonuspoeng fordi spillet har høye forventninger og hører til en kjent spillserie. Hadde dette spillet hatt et annet navn hadde det ikke solgt i det hele tatt. Det er rett og slett søppel.

 

Du svarte forøverig ikke på spørsmålet mitt. Har du i det hele tatt spilt spillet på DS, og kan du i så fall nevne et dårligere spill (gjerne til DS)? Eller baserer du uttalelsene dine på andres meninger og/eller forventninger?

Lenke til kommentar
Morsomt er det, men lite saklig, ser ut som Norsk Kåseri i VKI Allmen ... Det ble litt FOr personlig...

7511262[/snapback]

Når anmelder mener at spillet er så utrolig dårlig at ingen burde kjøpe det så ser jeg ikke det store problemet i at vedkommende da for en gangs skyld lar være å skrive 2 sider med "objektiv"(kjedelig?) vurdering og heller skriver en anmeldelse som faktisk er underholdende å lese?

Lenke til kommentar
kan du Nevne ET spill SOm TAR opp de samme "greiene" som nFs? mener underground kjøring, styling, osv. Som er BEdre ? Så si ifra

7511262[/snapback]

Det er egentlig ganske irrelevant. Om det lages et spill som handler om rosemaling blir ikke det automatisk godt bare fordi det ikke finnes andre rosemalingsspill, eller? Det er ikke dårlig fordi det er så mange like spill som er bedre, men ganske enkelt fordi det har mange grunnleggende feil, som fullstendig ødelegger underholdningsverdien i spillet. Men det finnes bedre tilsvarende spill også. Juiced er et selvsagt eksempel (ikke til DS, men til de andre plattformene).

Lenke til kommentar
Hadde dette spillet hatt et annet navn hadde det ikke solgt i det hele tatt. Det er rett og slett søppel.

7510829[/snapback]

 

Godt poeng... Dessverre er det slik med berømte serier som spyr ut titler så fort som de kan for å tjene penger i like stor hastighetsgrad (Som NFS serien har blitt i det siste! Underground 1 var ok, Underground 2 var litt på kanten men de to siste er patetiske) at de blir kjøpt av veldig mange mainstream gamere bare fordi det er spillet som har blitt reklamert for i det siste.

 

Humoristisk andmeldelse btw! Thumbs up :thumbup:

Lenke til kommentar

dessuten, hvem i H... gidder å lese tusen omtaler av spill som blir rosa opp i skyene bare pga. hypen og reklamen på forhånd?! da er det bedre å lese en real slakt, eller ihvertfall en omtale hvor forfatteren tør å gi et spill den kritikken det fortjener. De fleste spillannmeldere bør være en smule flaue når man drar fram Doom 3, fordi dette fikk omtaler som var en del bedre enn det fortjente.

Lenke til kommentar

Jaja, kanskje spillet suger. Hva vet vel jeg =)

 

Av Underground 1,2,most wanted og carbon syns jeg personlig av most wanted er best. men det er jo veldig off topic (A)

 

Juiced har jeg også, det er ikke like gøy i det hele tatt. Også off-topic.

 

Skjønner godt poenget ditt, anmelder. Og er forsåvidt enig i at det er irriterende at f.eks. EA spyr ut så mange NFS spill. De gamle var mye bedre syns jeg. Jeg forventer mye av neste NFS-spill, og håper det ikke kommer til neste år allerede.

 

Syns sammenligningen med "et rosemalespill" var litt søkt kanskje.. Går ikke an å sammenligne det. Ca 10 mennesker i verden hadde kjøpt et rosemalespill - etter å ha sett en topp10 film som hadde rosemalingscener. Mange mange fler vil kjøpe et bilspill med mulighet for tuning og styling etter å ha sett f.eks. Fast and the furious, eller bare fordi råning og bilsport er til de grader mer utbredt enn rosemaling.. hehe :)

Autofil vs Rosemaling-magasinet? :!:

Lenke til kommentar
Vel og bra at man bruker nedre del av karakterskalaen, men 1 bør benyttes i nødtilfeller. Ikke slenges ut her og der, slik som i det siste.

 

DS er ingen powerkonsoll for bilspill, og spillet er ikke bra. Men 1?

 

Jeg synes disse siste nfs spillene virker forhåndsanmeldte. Selv om de ikke er revolusjonerende og nyskapende har de underholdningsverdi.

7510783[/snapback]

 

Ganske enig med deg.

Faktisk så likte jeg ikke anmeldelsen i det hele tatt. Virket veldig uprofesjonell. Jeg hadde aldri blitt påvirket av den. Anmelderen skal være så objektiv. Og jeg tviler STERKT på at spillet fortjener 1/10, for jeg har sett MANGE spill som er mye dårligere en Need for Speed Carbon: Own the City, og mange av de har fått høyere score.

Endret av Amored
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...