Gå til innhold

Omtale av Need for Speed Carbon: Own the City (DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som jeg alltid har sagt, er ufattelig morro nå gamer.no slakter et spill, spesielt om det er et kjent merkenavn som Need for speed. Da tar det ikke lange tiden før du ser en eller annen som er totalt uenig og må være så usakelig imot anmelderen som det går ann, så deles krangelen mellom 2 leirer og krigen fortsetter til begge ikke gidder noe mer.

 

Et annet typisk trekk fra de som er uenige med anmelderen er å linke til andre store sider som IGN og Gamespot og referere til karakteren de ga spillet, som et tegn på at gamer.no burde gjøre det samme. Det skjer vær gang, og ingen ting endrer seg med karakteren. Pussig.

Noe annet som er pussig, blir et spill slakta på gamer.no som er laget av et mindre kjent selskap og innehaver et ukjent navn, joiner alle hender og synger høyt hvor bra omtalen var skrevet. Ingen referering til IGN eller Gamespot, ingen klaging over at spillet fikk 1/10. Ikke for å spørre dumt, men whiner mange over karakteren fordi de vet hva spillet inneholder, eller fordi navnet på spillet automatisk gir det rett til minst 4/10?

 

Jeg stoler på anmelderne i gamer.no når det gjelder deres meninger om spill, når jeg skal ha spill, leser jeg omtaler på gamer.no, og til dags dato har jeg fremdeles igjenne å kjøpe et spill som gamer.no har anmeldt som bra hvor jeg selv er uenig. Jeg synes de leverer kvalitet i sine omtaler, med god humor, velformulerte fraser og sakelige punkter. Så jeg blir ikke å investere i dette spillet, ei hoppe over tusen tak for å få tak i det, og tviler på at jeg blir sittende i skapet og gråte av den grunn.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Faktisk så presterte ign og gi Gothic 3 4,9... Et spill som hvertfall burde hatt 8 (som det fikk her på huset).

 

Men IGNs karaktere er jo som regel helt tullete, enten den ene eller andre veien..

 

 

Ign's karakter er absolutt fortjent.

 

For å være helt ærlig. Hvis det er ett spill her i verden som fortjener 1/10 så er det gothic 3. Spillet skulle aldri vært gitt ut i det heletatt før de hadde rettet den ufattelig store mengden bugs. Jeg har aldri vært borti verre.

 

Jeg mener gothic er gitt bra karakter fordi det er bra når det fungerer. Som er så og si aldri.

 

En kamerat av meg kjøpte den villeste power pc'n, så gothic kjører "smooth". Alikevel føles det som spillet hakker. Man blir også eid av villsvin pga det råtne slåssesystemet. Og fiender flyr gjennom vegger. Man kan faktisk drepe fiender gjennom veggen. Hvis man på en eller annen måte er frekk mot noen kan man ikke gjøre det opp igjen. Og en by er invandert av orker.. Du kan ikke bare drepe dem.. nei.. du må snakke med sjefsorken først.. som på en eller annen måte nektet å dø. Han hadde det minste mulige liv igjen.. slo og slo.. men nai.. han kunne ikke dø.

 

 

Det spillet kunne fortjent 8-9 om de hadde fikset alle de latterlige problemer FØR spillet ble gitt ut. Men ettersom de ikke fikse de før, så går man å kjøper et spill hvor man omtrent må vente et år med patching før det er spillbart.

 

Gothic 3 er tidenes verste spill som har fått bra karakter. Gothic 3 er katastrofalt.

 

Regner med å få se noen sinte tilbakemeldinger nu, men se på fakta. Spillet skulle vært gitt ut mye senere, så hadde det faktisk kunnet vært en utfordrer til oblivion.

7519875[/snapback]

ENDELIG! Noen som har sjønt meg! Jeg trudde jeg var den eneste i verden som gråtet meg gjennom det drittspillet hver dag, bare for å finne ut HVORFOR I F**** BLE DEN RATET SÅ BRA!!??!?!

 

Btw:til han anmelderen...du sa at selv om det ikke finnes noen spill i den samme sjangeren som det ene spillet, betyr ikke det at det spillet må være bra blah blah blah....

men tenk på det sånn:et spill som er den eneste i serien også betyr at denn er den første i serien (Før folk begynner å whine om at det ikke er sant, vil jeg nevne at vi snakker bare om DS akkuratt nå). Er det ikke sånn at det første spillet som er i sin sjanger er revolusjonerende, er ikke det et spill som inkluderer noen elementer som har aldrig blitt brukt i spillet?!Jeg vet ikke om dere inkluderer det eller ikke, når dere setter karakter, men en revolusjonerende spill fortjener ikke 1/10!! Jeg ville sagt hvis den var revolusjonerende burde den fått 3/10, så setter vi til den underholdningsverdien og vips! VI HAR EN FIRER GUTTA!!

Svar meg på det du :)

Lenke til kommentar
Er det ikke sånn at det første spillet som er i sin sjanger er revolusjonerende, er ikke det et spill som inkluderer noen elementer som har aldrig blitt brukt i spillet?!Jeg vet ikke om dere inkluderer det eller ikke, når dere setter karakter, men en revolusjonerende spill fortjener ikke 1/10!! Jeg ville sagt hvis den var revolusjonerende burde den fått 3/10, så setter vi til den underholdningsverdien og vips! VI HAR EN FIRER GUTTA!!

Svar meg på det du :)

7531317[/snapback]

For det første har Husgark rett, NFSC:OtC er på ingen måte revolusjonerende. For det andre er det ingenting som tilsier at noe skulle være bra bare fordi det er nytt. Spesielt ikke noe som dette, et konsept som ikke er tilpasset konsollen, som er trykket ned over ørene på den. Det er ingen automatikk i at et spill fortjener minimum <sett inn karakter> hvis det har noe nytt i seg. Videre skal det også sies at NFSC:OtC slettes ikke fortjener et bonuspoeng for underholdningsverdi, faktisk tvert i mot.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jeg har spillet og er ikke enig med omtalen.

 

Du skriver at du plutselig står med fronten i rekkverket:

Sving der du skal svinge..

 

Firkantene biler?

Jeg ser godt hvilken bil jeg kjører.

 

Mørke?

Alle NDS spill i det siste har vært mørke, men jeg ser godt hvor jeg kjører.

 

Er litt enig med at motstanderne sitter limt på bakstøtfangeren din...

 

edit: fa*n denne tråden var jo dritt gammel..

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...