Gå til innhold

Benq-Siemens EF81 erfaringer


carwash

Anbefalte innlegg

Hei

 

Etter jeg klarte å kaste bort telefonen min trenger jeg en ny. Har ikke lyst å bruke så veldig mye penger, men har jo selvfølgelig lyst på alle mulige funksjoner. Har sett at man kan få EF81 til under tusenlappen ulåst og uten binding for tiden. Det finnes vel ikke noe som kat matche den?

 

Har lest at EF81 har fått en del pepper for å være treg og buggete, men ryktene skal ha det til at ny firmware fikser alt dette. Er det noen som har noen erfaring som vil dele?

 

Er spesielt interessert i erfaringer med mp3spilleren (kan man skifte sang mens telefonen er lukket, sliter telefonen fortsatt med "hakking" i mp3-er, er lyden god(slet mye med "susing" i w810)), samt muligheter for epost. Hvordan er tastene å bruke, er T9 ordboka god og lagger telefonen når man skriver melding?

 

Er vant med en w810i er EF81 et langt tilbakeskritt?

 

Mvh

Simen

(Som merker at dette ble en rotete post med alt for mange paranteser)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angrer veldig på at jeg kjøpte denne, den har ekstremt dårlig mottaker utenfor tettbebydestrøk. Mediaplayer og kamere er ikke spesielt bra. Det verste er at jeg omtrendt daglig har problemer med at den plutselig ikke registrerer simkortet, dette er ett helt nytt telenor simkort, kan omtrendt ikke ha telefonen i lomma over lengretid pga av dette da jeg er avhengig av å være tilgjengelig på tlf pga jobb. Telefonen på slåes av og på for å ordne dette. btw bruker siste firmware.

Lenke til kommentar
Angrer veldig på at jeg kjøpte denne, den har ekstremt dårlig mottaker utenfor tettbebydestrøk. Mediaplayer og kamere er ikke spesielt bra. Det verste er at jeg omtrendt daglig har problemer med at den plutselig ikke registrerer simkortet, dette er ett helt nytt telenor simkort, kan omtrendt ikke ha telefonen i lomma over lengretid pga av dette da jeg er avhengig av å være tilgjengelig på tlf pga jobb. Telefonen på slåes av og på for å ordne dette. btw bruker siste firmware.

7528634[/snapback]

 

Hørtes ikke bra ut. Jeg skal ha den telefon til å ta med meg når jeg skal ut på by'n o.l da jeg i en lettere bedugget tilstand har mistet en del av mobilene mine i bakken. Har også Telenor og håper den vil fungere tilfredsstillende når jeg en gang i blant tar den i bruk.

Lenke til kommentar

Min er også på vei. Regner med å ha den etter jobb i morra :) Skal brukes som reservemobil på byen, snowboard, skiturer osv. Mediaplayer og kamera driter jeg egentlig i :)

 

Noen som vet om oppdateringer til mobilen fortsatt finnes på nettet? Arrester meg hvis jeg tar feil, men er ikke det mulig å oppdatere telefonen selv ved hjelp av medfølgende datakabel?

Lenke til kommentar

QUOTE(Raste @ 18/12-2006 : 17:19)

Hvilken butikk for man den for under 1000 lappen?

*

 

 

Mobyson. smile.gif Vurderer den selv også.

 

Dere som har den: Hvordan er menyene? (brukervenlighet og hastighet)

 

 

 

Du får den også på Lefdal og Elkjop nett, her låst, men fortsatt et bra tilbud om du er kunde fra disse opperatørene! :thumbup::thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar

Havnet på en nokia 6131 da den plutselig dukket opp veldig billig. Må si meg fornøyd med den, fin skjerm, rask og responsiv meny og aktiv ventemodus er veldig kjekt. Har fått til å synce med syncml og alt er bare fryd og gammen. Eneste jeg har å utsette på den er at kamera er helt ubrukelig og at telefonen noen ganger rebooter når man bruker kamera (ikke egentlig noe problem ettersom kamera er søppel og må aldri brukes med mindre man ønsker å ta et bilde i van Gogh stil.) I tillegg til at batteritiden ikke er den beste.

 

Simen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...