Gå til innhold

Honoren nerfet med mer en 30% i praksis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det dere "l2p"-folk ikke skjønner er at de fleste er forbanna fordi blizzard skiftet etter at alle som spilte pre-made hadde fått alt dem trengte. Så i grunn går denne honor nerfen nesten kun utover casuals som ikke spiller i pre-made raid og som derfor ikke har fått itemene enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg tror vi kan forvente en nerf av i fremtiden er på Honour Marks, men det er det også god grunn til å nerfe.

Per dags dato soper jeg inn et stort antall honor marks, men akk så bedrøvelig lite honour.

I går spilte jeg flere runder i WSG (riktignok som flagcarrier-healer, men likevel) og endte opp i underkant av lusne 3000 honour.

Til sammenligning har jeg en masse honour marks, nok til å kjøpe meg de første deler av warlord-settet.

Fortsetter jeg i dette tempoet må jeg rett og slett begynne å hive marks etterhvert, eller kjøpe mount kun for "å ha noe å bruke marks på".

Jeg tror nok honour marks kommer til å forsvinne etterhvert, og det er vel kanskje like greit.

Skrevet
Det dere "l2p"-folk ikke skjønner er at de fleste er forbanna fordi blizzard skiftet etter at alle som spilte pre-made hadde fått alt dem trengte. Så i grunn går denne honor nerfen nesten kun utover casuals som ikke spiller i pre-made raid og som derfor ikke har fått itemene enda.

Hvem sin feil er det at dere ikke spiller i premade da? Det som vil ha HW settene, vil ha det beste i PvP, så MÅ man regne med å faktisk bruke litt tid og krefter på det, og da premades for å få det til å gå enda fortere.

Selv er jeg ikke med i noe pvp guild, men tar meg 10 minutter å sammle nok folk til en premade (Da ikke 7x rogue 3x mage preamdes). På min server lager man premades hele tiden.

Kanskje en ide å starte pre-mades selv? Fordiom det er egentlig ganske random med folk da ogs, om du skjønner, går det bedre, pga. de hører på kommandoer, og priester healer, shamans dropper totems og healer, + shocks fks.

I randoms liker de fleste priest og vere shadowpriest, noe som rett å slett er nybegynner aktig.

Skrevet (endret)

Å si at det er nybegynner aktig å ha shadow priests i pvp er vel å litt hardt i? I de fleste guild premades vi har, så kjører faktisk alle damage (bortsett fra wsg, da har vi så klar healer på flagg carrier). Vi vinner så og si alle abs uten healere.

Endret av Gwaihir Vindherre
Skrevet

Hehe, ja jeg vet bare at jeg synest det er kjedelig me charge - whirwind - shoute -die. Mens det står 1 shaman og en shadowpriest ved siden av meg. Og healer meg ikke.

Skrevet

Dere som synes det er/var så enkelt å få mye honor har vært heldige med clusteret dere er på. Selvsagt får du mye honor om køene er nærmest instant. På klusteret jeg er på har vi blant de lengste køene av samtlige. Det er i seg selv levelig, men siden patchen kom har clusteret stort sett vært nede. Når køene øker fra 17-60 minutter til 40-130 minutter så skulle de fleste skjønne at det ikke blir mye honor. Jeg har sett på hva folk på min server har fått inn av honor i den drøye uka som har gått. De fleste ligger på mellom 1 og 3000.

Så nei, jeg synes ikke det var for lett å dra inn honor. Nå er clusteret oppe. Det har det tidvis vært før også noe som har vært et sant mareritt hva lagg angår.

Så ja, jeg er irritert over nerfen, men mest over at den kommer lenge før blizzard har gjort noe med problemene vi har hatt. GM var ikke engang klar over at clusteret var nede så jeg er ikke så imponert over jobben de gjør akkurat nå.

Skrevet

Les topicen min igjen for dere "l2p"-folk (PS. Mest idiotiske man kan skrive når man skal diskutere noe objektivt).

Selv klarte jeg å skrape sammen nok honor for epic skuldrene og head + 10k honor før nerfen tok meg ettersom jeg spilte svært aktivt de første dagene ved å ta AB Premade en del med at svært bra pvp guild på vår server og en god del AV.

Mitt poeng med tråden er hvordan Blizzard prøver å lure oss spillere med å nerfe mer en det egentlig er sagt 30% der og så 30% av den honoren igjen. Det går rett og slett på at man sier noe som i grunn ikke er så dårlig men som så viser seg å være rett og slett ødeleggende for mange av de som ikke kan komme i premade eller spille de 8timene AV for å få 4-5k honor daglig. Det er denne spillegruppen (som er større en dere tror) denne nerfen vil være knusende for.

Skrevet (endret)

Jeg hadde før uppdate 2200 killhonor. Etter uppdate når både killhonor og bonushonor er lagt sammen fikk jeg bare 2000(!) honor!

Hvorfor kan ikke blizzard si at de nerfer honor som faen i stedet for å prøve å lure oss.

Jeg er sur :mad:

Endret av PyroCX
Skrevet
Det jeg tror vi kan forvente en nerf av i fremtiden er på Honour Marks, men det er det også god grunn til å nerfe.

Per dags dato soper jeg inn et stort antall honor marks, men akk så bedrøvelig lite honour.

I går spilte jeg flere runder i WSG (riktignok som flagcarrier-healer, men likevel) og endte opp i underkant av lusne 3000 honour.

Til sammenligning har jeg en masse honour marks, nok til å kjøpe meg de første deler av warlord-settet.

Fortsetter jeg i dette tempoet må jeg rett og slett begynne å hive marks etterhvert, eller kjøpe mount kun for "å ha noe å bruke marks på".

Jeg tror nok honour marks kommer til å forsvinne etterhvert, og det er vel kanskje like greit.

7507782[/snapback]

Det du ikke har tenkt på er at det er flere items som bare krever marks og ikke noe honor. Tabards, mounts etc.

Dette er grunnen til at man får mer marks enn honor for epics slik jeg ser det. :)

Skrevet

Tåpeligste jeg har lest idag det der Kombat-Kaare.. På de serverene jeg spiller på vinner vi INGEN battlegrounds omtrent. Du mener altså at de bør nerfe hvor mye marks man får som er 1! pr. bg. Har du peiling på hvor lang tid det tar å skaffe nok nå? For lang tid til at jeg gidder å sløse tid på det ihvertfall..

Du er kanskje heldig nok til å ha en eller annen imba premade, men ikke alle har det. Det som burde nerfes er premades, ødelegger _alt_ for casual gamers. Og nei, det er INGENTING de kan gjøre med det.

Skrevet

De bør heller fikse det slik at man kan levere inn marks igjen. Men istedenfor rep får man honor. Jeg spiller endel pre, og kan ikke ha mer WSG/AB marks i inventory. Postkassa er også stappfull og har fint lite å bruke de på..

Skrevet
De bør heller fikse det slik at man kan levere inn marks igjen. Men istedenfor rep får man honor. Jeg spiller endel pre, og kan ikke ha mer WSG/AB marks i inventory. Postkassa er også stappfull og har fint lite å bruke de på..

7518747[/snapback]

Kjøp alle pvp mounts :) Har jeg tenk til mens jeg sparer til r14 settet :p Har ikke så mye AV merker da siden det lagger max :hrm:

Til alle som kviner og syt for honor nurf; HALLO!?!?! Alle i guilden min har fått seg r14 1hand våpen + noe armor innen den onsdagen de nurfa det. Skal jo ikke være slik.

Og jo, nurfen er på 30% og 30% only. Kan virke som om det er mer, men det er det ikke. Enkelt og greit! Husk at det var AB weekend da alle farma honor etter patch ;)

Skrevet
Og jo, nurfen er på 30% og 30% only. Kan virke som om det er mer, men det er det ikke. Enkelt og greit! Husk at det var AB weekend da alle farma honor etter patch ;)

7519185[/snapback]

Les tråden på nytt igjen, istedenfor å poste noe så dumt. :thumbup:

Skrevet
Hvor mye honor skraper dere inn nå daglig a? Hvis dere spiller ca 3-4 timer PvP.

7521708[/snapback]

spillte fra klokken 11:00 til 24:00 i går.. i strekk.. fikk bare 5500 honor....

Skrevet
Hvor mye honor skraper dere inn nå daglig a? Hvis dere spiller ca 3-4 timer PvP.

7521708[/snapback]

ca 3000 for min del for 3-4 timer.

Som et lite eksempel, før "nerfen" var det en rogue i guilden min som spillte pvp en hel dag. Hvor mye honor fikk han for det? 36605 Honor...... vel - det bør ikke være mulig å få så mye på en dag - så reduksjonen var på sin plass. Har spillt BWL i 8 mnd og har enda ikke fullt T2 sett - og her kommer nye spillere i grønt utstyr og spiller PVP i en uke og vips har de bedre utstyr enn meg......... Reduksjonen var på sin plass og burde muligens vært større da jeg mener det burde ta like lang tid å få PVP utstyr som det normalt tar å få tilsvarende bra instance utstyr......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...