Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er alder viktig? Kan et slik forhold fungere?


Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 17 år. Har blitt veldig godt kjent med en jente. Holder kontakt hele tiden, og finner som regel på noe i helgene. Så lurte jeg på om dere tror et forhold fungerer mellom oss? Siden hun nettop er fylt 15 så er det jo en del aldersforskjell. Ser dere på dette som veldig rart? Er 2 og ett halvt år forskjell år på oss.

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, i mine øyne er det ikke uvanlig (og forøvrig ikke noe galt heller) med 2-3 års forskjell den veien. Flere andre får slike forhold til å fungere, så det er mye mulig dere gjør det også!

Alt kommer ann på personene involvert, alder er jo som kjent bare et tall. Men det er jo litt viktig at man har omtrent likt modenhetsnivå, men det er jo fullt mulig.

Så lenge dere to er okey med det, har ikke jeg tenkt til å stoppe dere. :p

Lenke til kommentar
Frem til man er over 20, så syns jeg aldersforskjell er.. feil. Det blir bare rart. Men det er min mening.

7500880[/snapback]

Er det bare siden du er over 20 år selv eller? :hmm:

Nei, selv synes jeg det er helt greit med litt aldersforskjell. Bare det ikke blir så veldig mye.Men du har rett i det "Plomma2". Synes det er veldig rart om en gutt på 17 er sammen med ei jente på 12. En plass må grensa gå...

Lenke til kommentar
Ja det går bra. Jeg hadde ei på 14 da jeg var 18, men hun var mere voksen for alderen enn det skulle høres ut som. Og det gikk fint.

7500844[/snapback]

14 og 18 kanskje litt MYE aldersforskjel? :p

7501087[/snapback]

 

 

For meg så er det feil at en 18 åring og 14 åring er sammen. Er selv 18 år nå, og har en søster på 14. Veninnene hennes og hun selv er bare barn, de er overhodet ikke klar for en kar på 18 år. Sykt spør du meg.

Lenke til kommentar
Ja det går bra. Jeg hadde ei på 14 da jeg var 18, men hun var mere voksen for alderen enn det skulle høres ut som. Og det gikk fint.

7500844[/snapback]

14 og 18 kanskje litt MYE aldersforskjel? :p

7501087[/snapback]

Foreldrene gikk med på det. Utrolig snille foreldre. Jeg sov over hos dem og greier. Vi hadde ikke sex før hun var 15. 1 år for tidlig, men likevel, hun var voksen til alderen. Ikke la dere rive sånn med av et lovverk. Lovverket er ikke rett bestandig. Det kan være at folk er umodne, da kan det være greit å sette ned en fot, men hvis jenta er voksen nok, så syns jeg ingenting burde stoppe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...