Gå til innhold

Lefdals 150% finnerlønnsbløff?


Anbefalte innlegg

Takket være denne tråden ble det Xbox360 Premium til 2800. Var på Lefdal på Alna. Priset til 3300 og hadde med utskrift fra Siba som solgte den til 3000. Selvfølgelig var det en idiot bak disken som måtte begynne å krangle:

 

-Nei, det er ikke samme modell.

-Jo, det er det.

-Nei, den har ikke harddisk.

-Jo, det har den.

-Men da er det sikkert nettpris.

-Nei, det er det ikke.

-Men da må det være noe annet forskjellig.

-Nei, det er det ikke.

-Jo, det må det være.

-Hallo?? Når dere er så dumme og lager en sånn garanti så...

-Det er du som er dum som kommer hit og krangler.

-Grrr... skaff meg sjefen din nå!

 

Og så løste det seg til slutt...

 

Det var nesten så gøy at jeg fikk lyst til å gå inn og kjøpe en til. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne ordningen er jo genial, den gjør jo til at butikken som har denne får alle kundene, siden alle vil kjøpe der. Er jo billigst, og om det ikke er, så får jeg penger igjen! Tipper at 75 prosent aldri sjekker om det finnes billigere andre steder. Og om alle kjøper på nevnte butikk vil jo prisene forbli høye til andre, og "lave" hos nevnte.

Lenke til kommentar
Jeg tok da turen ut på flexi data og fikk dette skriftlig av de som jobber der, med dato og stempel.

 

Dro så tilbake til Lefdal, men de ville likevel ikke gi seg. De mente at butikker som feks nevnte flexi data og datakjeden kun var nettbutikker da de hadde priser på alle produkter på nett.

 

Etter 15 nye minutter med diskusjon fikk jeg omsider utbetalt denne finnerlønnen.

 

 

7544773[/snapback]

 

Hvorfor kjøpte du ikke på flexi data når det var tydelig at de var mye mer service innstilt? Synes du burde vurdere å handle hos flexi heller, de har tydeligvis bedre priser og service, spesielt siden du allikevel bruker tiden deres.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Okay, jeg skjønner ikke hele denne greia.

 

Enkelt regnestykke:

 

Hvis elkjøp tar 2000 for en vare og Lefdal tar 3000 for den, hvor mye penger vil man spare hvis man tar denne finnerlønnen i bruk?

7546016[/snapback]

Da skal man i teorien få varen til 1500,- hos Lefdal. Differansen = 1000 kr, pluss halve differansen = 500 er lik 1500 kr.

Lenke til kommentar
Okay, jeg skjønner ikke hele denne greia.

 

Enkelt regnestykke:

 

Hvis elkjøp tar 2000 for en vare og Lefdal tar 3000 for den, hvor mye penger vil man spare hvis man tar denne finnerlønnen i bruk?

 

Nå har elkjøp og lefdal samme eiere.. og varene har en tendens til å koste akkuratt det samme eller være forskjellige modeller. Har ene kjeden supertilbud er andre kjeden ofte mistenkelig tom ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Du får strengt tatt ikke "lønn" siden du fremdeles betaler for varen.

 

JEG fikk lønn. Jeg FIKK varen  OG 150,- pr. vare :wee:

7546074[/snapback]

Bra det løste seg. Hvordan gikk det? Var de vanskelige å ha med å gjøre, eller møtte du en mer medgjørlig selger enn forrige gang?

 

Edit: Aha. *lese første post*

Endret av Slettet+891234
Lenke til kommentar
Du får strengt tatt ikke "lønn" siden du fremdeles betaler for varen.

 

JEG fikk lønn. Jeg FIKK varen  OG 150,- pr. vare :wee:

7546074[/snapback]

 

Hehe, tror du missforsto litt, jeg mente lønn fra arbeidsplassen min, kan spare masse penger på dette, vet om mange fysiske butikker som er jævlig dyre. :whistle:

7546173[/snapback]

 

de bør da helst være billige skal man tjene på denne finnerlønnen;)

Lenke til kommentar
Du får strengt tatt ikke "lønn" siden du fremdeles betaler for varen.

 

JEG fikk lønn. Jeg FIKK varen  OG 150,- pr. vare :wee:

7546074[/snapback]

 

Hehe, tror du missforsto litt, jeg mente lønn fra arbeidsplassen min, kan spare masse penger på dette, vet om mange fysiske butikker som er jævlig dyre. :whistle:

7546173[/snapback]

 

Den dyre butikken bør være en Lefdal Butikk da ;) men det var kanskje det du mente

 

edit.....krabba var raskere.....

Endret av tommkarl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...