Gå til innhold

Hvordan Svare Telefonselgere:P


Joney

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nordlændinga ;)

 

DE er morsomme de..

 

var jo hu ene kjerringa fra ålesund som absolutt skulle ha meg med ut åp en øl da :p det var jo kjekt :p haha

7498622[/snapback]

 

Tror jeg snakket med ei som ville ha hjelp med ungene sine :p og noen unger som jeg ringte 3ganger fikk takk i mora og spurte hvorfor ungen oppførte seg som noen dritt unge ^^ sa ikke det ordrett men hu skjønnte hva jeg mente og sa sorry vis jeg ikke husker feil :p

 

og de værste som jeg selger til er det som Tror de kan så forbanna mye om det jeg selger og så vet de så lite at jeg må jo bruke 30-60min på og forklare det noe jeg sjelden gidder ^^

(selger strøm)=

Lenke til kommentar
nordlændinga ;)

 

DE er morsomme de..

 

var jo hu ene kjerringa fra ålesund som absolutt skulle ha meg med ut åp en øl da :p det var jo kjekt :p haha

7498622[/snapback]

 

Hehe... ka som e så morsomt me oss nordlendinga?? At vi sei JA FØRR FAN, KA DU VIL?? :!:

7498634[/snapback]

 

dere er sta / sure / tror dere kan alt / hovmodige / rare / sa jeg sta og sur? / hissige :p / og kverulanter som ikke gidder og ta 1min av dagen på og høre på noen som kanskje kan gjøre slikk at du sparer over 1000kr året ^^

Lenke til kommentar
nordlændinga ;)

 

DE er morsomme de..

 

var jo hu ene kjerringa fra ålesund som absolutt skulle ha meg med ut åp en øl da :p det var jo kjekt :p haha

7498622[/snapback]

 

Hehe... ka som e så morsomt me oss nordlendinga?? At vi sei JA FØRR FAN, KA DU VIL?? :!:

7498634[/snapback]

 

ja noe sånt :p måten dere banner på og sånt, drit moro og høre på.. husker jeg prøvde og fortelle en nordlending at han knune ringe brønnløysund og reggistrere seg der, men det vakke aktuelt nei, han skulle ha mob nr mitt, hjem nr mitt, adressa mi, og msn min (fader a han skulle ha tak i ting da:P)

 

også var det til slutt snakke emd sjefen min han ville da.. så Anita kom og bare blei oppgitt over han, så kom teamledern og ba nordlendingen holde kjeft, og anmelde hvis han ville, og la på :p tru jeg sku dæve as :p

Lenke til kommentar
nordlændinga ;)

 

DE er morsomme de..

 

var jo hu ene kjerringa fra ålesund som absolutt skulle ha meg med ut åp en øl da :p det var jo kjekt :p haha

7498622[/snapback]

 

Hehe... ka som e så morsomt me oss nordlendinga?? At vi sei JA FØRR FAN, KA DU VIL?? :!:

7498634[/snapback]

 

dere er sta / sure / tror dere kan alt / hovmodige / rare / sa jeg sta og sur? / hissige :p / og kverulanter som ikke gidder og ta 1min av dagen på og høre på noen som kanskje kan gjøre slikk at du sparer over 1000kr året ^^

7498641[/snapback]

 

Hmm.... aner jeg litt hat mot nordlendinger her? Tips: Slutt å ring nord for Trondheim da :!: :!:

Lenke til kommentar
Gidder ikke ta mobilen når selgere ringer jeg. (Har ikke hus tlf)

Ser nr det ringes fra og klikker meg for og gæli inn på http://telefonterror.no/

og sjekker nr. er det her så gidder jeg ikke.

7498608[/snapback]

 

det er bra der jeg ringer fra er det skjult nr :p

7498619[/snapback]

 

Tar hvertfall ikke skjult nr :)

7498650[/snapback]

 

haha jeg elsker sånne folk som deg:P mange som tar Skjult nr tlf og det første de sier er hvorfor ringer du med skjult nr? jeg tar snakker ikke med folk med skjult nr;S WTF :p hehe hvorfor tar du den da idiot har jeg så lyst og si ^^

Lenke til kommentar
Jeg skjønner det er en meget tøff jobb å være telefonselger!!  :whistle:

7498690[/snapback]

 

vel faktis er det en av de mest slitsome jobben Mentalt sett du får over 100-200tlf om dagen og omkring 100-150 av de er idioter som snakker dritt og skjeller deg ut fordi de har så forbanna lite og gjøre :S sånne folk har jeg lyst og si dra til helevete og begynn og oppfør deg

Lenke til kommentar
Jeg skjønner det er en meget tøff jobb å være telefonselger!!  :whistle:

7498690[/snapback]

 

vel faktis er det en av de mest slitsome jobben Mentalt sett du får over 100-200tlf om dagen og omkring 100-150 av de er idioter som snakker dritt og skjeller deg ut fordi de har så forbanna lite og gjøre :S sånne folk har jeg lyst og si dra til helevete og begynn og oppfør deg

7498705[/snapback]

 

Jarra.... jobber i fengsel så veit nøyaktig åssn det er når folk skriker til deg... du kan legge på røret... jeg må stå face 2 face med en svær jævel på 150 kilo full av tattoos... :ohmy:

Lenke til kommentar
Jeg skjønner det er en meget tøff jobb å være telefonselger!!  :whistle:

7498690[/snapback]

 

vel faktis er det en av de mest slitsome jobben Mentalt sett du får over 100-200tlf om dagen og omkring 100-150 av de er idioter som snakker dritt og skjeller deg ut fordi de har så forbanna lite og gjøre :S sånne folk har jeg lyst og si dra til helevete og begynn og oppfør deg

7498705[/snapback]

 

Jarra.... jobber i fengsel så veit nøyaktig åssn det er når folk skriker til deg... du kan legge på røret... jeg må stå face 2 face med en svær jævel på 150 kilo full av tattoos... :ohmy:

7498742[/snapback]

 

du har vel en form får våpen ? det ønsker jeg :p

Lenke til kommentar
Det skulle vært unødvendig å måtte registrere seg i brønnøysund registeret for å stoppe telespam. Burde heller vært slik at i utgangspuktet så var alle sperret for telespam, men hvis du ville at selgere skulle ringe så kunnne du åpne for det.

7498754[/snapback]

 

da hadde plutselig ingen blit ringt får INGEN vil blir ringt av tlf selger ^^ men noen skifte menig etter de har spart noen 1000+ eller fått noen bra tilbud ^^

Lenke til kommentar
Jeg skjønner det er en meget tøff jobb å være telefonselger!!  :whistle:

7498690[/snapback]

 

vel faktis er det en av de mest slitsome jobben Mentalt sett du får over 100-200tlf om dagen og omkring 100-150 av de er idioter som snakker dritt og skjeller deg ut fordi de har så forbanna lite og gjøre :S sånne folk har jeg lyst og si dra til helevete og begynn og oppfør deg

7498705[/snapback]

 

Jarra.... jobber i fengsel så veit nøyaktig åssn det er når folk skriker til deg... du kan legge på røret... jeg må stå face 2 face med en svær jævel på 150 kilo full av tattoos... :ohmy:

7498742[/snapback]

 

Pft du har da pepperspray :p

Lenke til kommentar
Jeg skjønner det er en meget tøff jobb å være telefonselger!!  :whistle:

7498690[/snapback]

 

vel faktis er det en av de mest slitsome jobben Mentalt sett du får over 100-200tlf om dagen og omkring 100-150 av de er idioter som snakker dritt og skjeller deg ut fordi de har så forbanna lite og gjøre :S sånne folk har jeg lyst og si dra til helevete og begynn og oppfør deg

7498705[/snapback]

 

Jarra.... jobber i fengsel så veit nøyaktig åssn det er når folk skriker til deg... du kan legge på røret... jeg må stå face 2 face med en svær jævel på 150 kilo full av tattoos... :ohmy:

7498742[/snapback]

 

du har vel en form får våpen ? det ønsker jeg :p

7498756[/snapback]

 

Nei!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...