Gå til innhold

Hvordan Svare Telefonselgere:P


Joney

Anbefalte innlegg

hadde en kunde som var forbanna sur og frekk jeg ringte han opp igjen 5min senere :p og ledde krafftig når han bannet og steiket og la på ^^ værste jeg vet er folk som ikke bare er høflige og sier nei takk :) trust med du kommer lengst på den måte og bli sur dummer du deg selv bare ut,

7498595[/snapback]

Så har du dde som setter deg på oppring selv om du ber dem om å ikke ringe.

 

det er over 100stk dagen som snakker dritt og sjeller deg ut

osv osv

7498895[/snapback]

ER DET RART?

Dere ringer jo midt i middagen og maser. Man kan ikke bare overse det heller, det ringer jo helt til de legger på. Og så ringer de igjen. Hva er galt med bare papir reklame?

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hadde en kunde som var forbanna sur og frekk jeg ringte han opp igjen 5min senere :p og ledde krafftig når han bannet og steiket og la på ^^ værste jeg vet er folk som ikke bare er høflige og sier nei takk :) trust med du kommer lengst på den måte og bli sur dummer du deg selv bare ut,

7498595[/snapback]

Så har du dde som setter deg på oppring selv om du ber dem om å ikke ringe.

 

det er over 100stk dagen som snakker dritt og sjeller deg ut

osv osv

7498895[/snapback]

ER DET RART?

Dere ringer jo midt i middagen og maser. Man kan ikke bare overse det heller, det ringer jo helt til de legger på. Og så ringer de igjen. Hva er galt med bare papir reklame?

7499913[/snapback]

 

har du peiling på og mange millioner det koster og sende ut Reklame? det er frakt / papir / farge osv osv de gjorde det før her men gikk i million tapp av det..

 

Og ja jeg synes det er rart med tanke på at jeg er høflig når jeg ringer og sier sorry når jeg ringer på dårlig tidspunkt

 

vis du oppfører deg høflig sier nei takk og ikke SLENGER på røret som en hissig liten unge setter deg på ikke intersert eller Slett... dermed får du ikke tlf av de på LENGE men sånn tenker vel ikke norges folk

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar
har du peiling på og mange millioner det koster og sende ut Reklame? det er frakt / papir / farge osv osv de gjorde det før her men gikk i million tapp av det..

 

Og ja jeg synes det er rart med tanke på at jeg er høflig når jeg ringer og sier sorry når jeg ringer på dårlig tidspunkt

 

Brb 10sec skriver mere da

7499931[/snapback]

Jeg driter langt bortover kalvøya hvor mye det koster.

Du har noen hyggelige telefonselgere, men hvis du faktisk kjøper noe så plager de deg. Siden du blir satt i kundedatabasen dems, og ikke trenger å bry seg om brønnøyregisteret.

 

vis du oppfører deg høflig sier nei takk og ikke SLENGER på røret som en hissig liten unge setter deg på ikke intersert eller Slett... dermed får du ikke tlf av de på LENGE men sånn tenker vel ikke norges folk

Jeg fikk dem til å slutte å ringe meg da, jeg er klar over at dere ler og snakker om folk som går berserk i telefonen på slutten av dagen. Men det funka. Spurte først hvor han jobba, også kjefta og sa jeg kom til å klikke snart. Og da blir det følger. Og banna som et uvær, med dialekt. Funket flott, mye bedre enn når jeg bare sa nei og jeg ikke ville at de skulle ringe meg.

 

 

Og jeg kommer aldri, aldri å synke så lavt som å bli telefonselger.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

DaXoN, jeg ble primært satt til å selge skrapelodd for humanitære organisasjoner. Man skulle tro at disse har ærlige hensikter, men det å få beskjed om å lyve til kundene når disse stiller "vanskelige" spørsmål er ikke min definisjon av ærlighet hvertfall.

 

Igjen DaXoN: "vis du er høflig / snill / og hører på meg i 1min og sier nei så sier jeg ok :=) du får ha en fin dag videre"

 

For det første er det ingen menneskerett å få lov til å snakke med noen i deres eget hjem. Hvis noen svarer et kontant "nei!", og legger på telefonen før du rekker å snakke ferdig har du ingen rett eller grunn til å ikke godta dette. Det samme gjelder dørselgere, disse har ikke krav på å bli møtt med forståelse eller høflighet i mitt hus.

 

Forøvrig vet både du og jeg at hvis en selger unngår at kunden legger på i løpet av det første halve minuttet er sjansen for salg mye større, og det blir desto vanskeligere for kunden å avslutte samtalen etter dette, da selgeren ofte blir mer pågående. Til dere som blir plaget av telefonselgere; avslutt samtalen så raskt som overhodet mulig.

Lenke til kommentar
har du peiling på og mange millioner det koster og sende ut Reklame? det er frakt / papir / farge osv osv de gjorde det før her men gikk i million tapp av det..

 

Og ja jeg synes det er rart med tanke på at jeg er høflig når jeg ringer og sier sorry når jeg ringer på dårlig tidspunkt

 

Brb 10sec skriver mere da

7499931[/snapback]

Jeg driter langt bortover kalvøya hvor mye det koster.

Du har noen hyggelige telefonselgere, men hvis du faktisk kjøper noe så plager de deg. Siden du blir satt i kundedatabasen dems, og ikke trenger å bry seg om brønnøyregisteret.

 

vis du oppfører deg høflig sier nei takk og ikke SLENGER på røret som en hissig liten unge setter deg på ikke intersert eller Slett... dermed får du ikke tlf av de på LENGE men sånn tenker vel ikke norges folk

Jeg fikk dem til å slutte å ringe meg da, jeg er klar over at dere ler og snakker om folk som går berserk i telefonen på slutten av dagen. Men det funka. Spurte først hvor han jobba, også kjefta og sa jeg kom til å klikke snart. Og da blir det følger. Og banna som et uvær, med dialekt. Funket flott, mye bedre enn når jeg bare sa nei og jeg ikke ville at de skulle ringe meg.

 

 

Og jeg kommer aldri, aldri å synke så lavt som å bli telefonselger.

7499956[/snapback]

 

hadde du gjort det mot meg hadde det nok ikke funket på meg, jeg liker folk som ikke oppfører seg som neadentalere. Og BTW vis du blir kunde så ja du kommer i registere som kunde men du kan fremdeles anmelde de vis de ikke respekter ditt ønske om ikke og bli ringt opp

Lenke til kommentar
hadde du gjort det mot meg hadde det nok ikke funket på meg, jeg liker folk som ikke oppfører seg som neadentalere. Og BTW vis du blir kunde så ja du kommer i registere som kunde men du kan fremdeles anmelde de vis de ikke respekter ditt ønske om ikke og bli ringt opp

7499993[/snapback]

Hehe, jeg prøvde å si hyggelig nei til han. Men han ringte igjen så ja..

 

Besteforeldrene mine kjøpte kalender av noen, de sluttet ikke å ringe.

 

 

Man burde kunne blokke ALT av telefonselgere, det tar jo 3 måneder før de oppdatere listene sine.

Lenke til kommentar
hadde du gjort det mot meg hadde det nok ikke funket på meg, jeg liker folk som ikke oppfører seg som neadentalere. Og BTW vis du blir kunde så ja du kommer i registere som kunde men du kan fremdeles anmelde de vis de ikke respekter ditt ønske om ikke og bli ringt opp

7499993[/snapback]

Hehe, jeg prøvde å si hyggelig nei til han. Men han ringte igjen så ja..

 

Besteforeldrene mine kjøpte kalender av noen, de sluttet ikke å ringe.

 

 

Man burde kunne blokke ALT av telefonselgere, det tar jo 3 måneder før de oppdatere listene sine.

7500008[/snapback]

 

vel vis han ringte igjen når du sa hyggelig nei er han en idiot...

vis noen sier hyggelig nei takk og legger på setter jeg de ikke på tilbakeringing

Lenke til kommentar

DaXoN, jeg har da heller aldri påstått at DU lyver, men å dermed påstå at jeg ikke vet noe om telefonselgerbransjen blir å trekke det litt langt. Det at jeg faktisk vet at enkelte (ja, enkelte, ikke nødvendigvis alle) som driver med telefonsalg bevisst lyver til kundene gjør at jeg har null tilitt til bransjen.

 

Det kan også være mange grunner til at folk sier nei og slenger på røret. Jeg personlig pleier kort å si: "jeg har ikke tid, ikke ring meg igjen". Så legger jeg på før de svarer. Dette er en kort og grei (og ikke direkte uhøflig) beskjed som alle oppadgående mennesker bør kunne forstå.

Endret av ChaosPredicted
Lenke til kommentar
vel vis han ringte igjen når du sa hyggelig nei er han en idiot...

vis noen sier hyggelig nei takk og legger på setter jeg de ikke på tilbakeringing

7500024[/snapback]

Det funket ikke å så nei. Så da "oppførte jeg meg som en neandertaler". Og det funka.

Og det er flott du ikke er en idiot å setter folk på tilbakeringing, for jeg HATER sånne folk. Og hater telefonselgere generelt.

Men nå har jeg ingen forbanna telefonselgere som ringer meg.

Lenke til kommentar
vel vis han ringte igjen når du sa hyggelig nei er han en idiot...

vis noen sier hyggelig nei takk og legger på setter jeg de ikke på tilbakeringing

7500024[/snapback]

Det funket ikke å så nei. Så da "oppførte jeg meg som en neandertaler". Og det funka.

Og det er flott du ikke er en idiot å setter folk på tilbakeringing, for jeg HATER sånne folk. Og hater telefonselgere generelt.

Men nå har jeg ingen forbanna telefonselgere som ringer meg.

7500057[/snapback]

gime your nr and i call you for a nice chat ^^ haha

men seriøst mente ikke at du var dum mener bare at det er så mange folk der ute som er så forbanna uhøffelige var jo faen med ei på jobben som begynnte og grine på grunn av ei bitch som måtte fucke opp dagen Tenk på de som sitter i andre enden også tror dere jeg gjør dette får fun?

 

nei men jeg har også et liv / leilighet og dame osv så må ha penger på en eller annen måte men si meg en måte jeg kan tjene like mye så skal jeg faen med gå der ^^

Lenke til kommentar

Nå har du fått mye pepper her Daxon, men det er en ting til som irriterer noe helt vanvittig. Det der dere driver med hvor dere ringer opp flere og bare legger på de som ikke svarer først. Det skjer hele tiden! "Hallo?" "Pip pip pip." Hvordan forsvarer du det?

 

I tillegg er det helt grusomt at man nærmest må be hver enkelt selger om å fjerne deg fra lista. Hjemme hos meg har vi nå blitt "fjernet" fra samme lista tre-fire ganger. Fordi man ga til veldedighet én gang. Er det sånn de håper å skaffe flere kunder?

Lenke til kommentar

Tror egentlig denne tråden har blitt litt "misbrukt" til å fortelle hvor mye vi hater telefonselgere istedet for det den egentlig handler om "Hvordan Svare Telefonselgere".... skulle vel være en litt morsom tråd med ulike tips og trix samt personlige erfaringer istedet for masse frem å tilbake om telefonsalg og strømpriser...

 

Tenkte bare jeg skulle få det sagt!

Lenke til kommentar

Fra Seinfeld

 

Du: -Jeg kan ikke snakke akkurat nå, kan jeg få hjemmenummeret ditt?

Selger: -Eh, jeg tror dessverre ikke det.

Du: -Du vil ikke at ukjente skal ringe hjem til deg på kvelden?

Selger: -Nei..

Du: -Da vet du hvordan jeg har det.

*klikk*

 

(en smule bedre på engelsk, men bra fordet)

 

 

Eller fra Pondus:

 

-Du er en deilig, deilig mann.

*klikk*

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...