Gå til innhold

Hvordan Svare Telefonselgere:P


Joney

Anbefalte innlegg

Ok, tengte jeg skulle legge ut en tråd om hvordan man kan svare telefonselgere:

 

Den jeg bruker mest er å si at fatter'n ikke er hjemme, men er i australia for å jakte på krokkodiller og grave gull.

Ring han opp igjen om en måned for å kjøpe krokkodille tenner.

 

______________________

 

Si at man ikke er interresert, men insistere på å selge telefonselgeren billig kjøleskap :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når telefonselgere ringer hjem til meg skal de som du sier som regel ha tak i mutter'n eller fatter'n ... sier bare jaada vent litt du. Så legger jeg fra meg røret og setter meg i soffan og fortsetter med det jeg holdt på med før telefonen ringte.... har opplevd at selgeren var på tråden 15 minutter etter jeg la fra meg røret :mad:

Lenke til kommentar
Når telefonselgere ringer hjem til meg skal de som du sier som regel ha tak i mutter'n eller fatter'n ... sier bare jaada vent litt du. Så legger jeg fra meg røret og setter meg i soffan og fortsetter med det jeg holdt på med før telefonen ringte.... har opplevd at selgeren var på tråden 15 minutter etter jeg la fra meg røret  :mad:

7498547[/snapback]

 

haha jeg er tlf selger ^^ i know all your Tricks :p

Lenke til kommentar

En gang når en telefonselger ringte hjem til meg, tok eg telefonen og sa at eg måtte hente sjefen i huset. Eg hentet far min og han snakkte me selgeren, far min sa at han måtte hente sjefen i huset han og. Slik holdt me på ei god stund før telefonselgeren sa: " Eg skjønner kva dere gjør, dere kan berre slutte". Skal si vi lo godt du :!:

Lenke til kommentar
Åsså fortsetter dere å ringe??  :p

7498573[/snapback]

 

vis du ikke sier nei setter vi deg bare på tilbakering :p hehe

så kommer vi en ny dag:=) så du må nesten si Nei takk vi vil ikke ha noen tlf salg her og vi er reservert i brønnesunds registeret (der kan du registrere deg mot tlf salg:P)

Lenke til kommentar
Åsså fortsetter dere å ringe??  :p

7498573[/snapback]

 

vis du ikke sier nei setter vi deg bare på tilbakering :p hehe

så kommer vi en ny dag:=) så du må nesten si Nei takk vi vil ikke ha noen tlf salg her og vi er reservert i brønnesunds registeret (der kan du registrere deg mot tlf salg:P)

7498587[/snapback]

 

Kan LOVE deg at jeg registrerte tlf nr til mamma og pappa i brønnøysundregisteret etter lang kamp mot plagsomme selgere.... :thumbup:

Lenke til kommentar

hadde en kunde som var forbanna sur og frekk jeg ringte han opp igjen 5min senere :p og ledde krafftig når han bannet og steiket og la på ^^ værste jeg vet er folk som ikke bare er høflige og sier nei takk :) trust med du kommer lengst på den måte og bli sur dummer du deg selv bare ut,

 

tlf selger er imunne til idioti ser dere ^^ og vi snakker dritt om dere etter jobb ^^

Lenke til kommentar
Åsså fortsetter dere å ringe??  :p

7498573[/snapback]

 

vis du ikke sier nei setter vi deg bare på tilbakering :p hehe

så kommer vi en ny dag:=) så du må nesten si Nei takk vi vil ikke ha noen tlf salg her og vi er reservert i brønnesunds registeret (der kan du registrere deg mot tlf salg:P)

7498587[/snapback]

 

Kan LOVE deg at jeg registrerte tlf nr til mamma og pappa i brønnøysundregisteret etter lang kamp mot plagsomme selgere.... :thumbup:

7498593[/snapback]

 

kamp? vis du er høflig / snill / og hører på meg i 1min og sier nei så sier jeg ok :=) du får ha en fin dag videre

Lenke til kommentar
hadde en kunde som var forbanna sur og frekk jeg ringte han opp igjen 5min senere :p og ledde krafftig når han bannet og steiket og la på ^^ værste jeg vet er folk som ikke bare er høflige og sier nei takk :) trust med du kommer lengst på den måte og bli sur dummer du deg selv bare ut,

 

tlf selger er imunne til idioti ser dere ^^ og vi snakker dritt om dere etter jobb ^^

7498595[/snapback]

 

 

HAHHAHA! Enig DaXoN, har så mye bra minner fra tlf selger tiden as :p

Lenke til kommentar
det er det eneste jeg ikke trtykker ring tiblake på. de som sier:  nei takk vi er ikke interessert, ellers takk :) ha det bra.

 

da sier jeg bare : ok ha en ellers fin kveld da :) og legger på.

 

de som bare slenger på røret eller slenger dritt, får "ring kveld" da kveldsskiftet tar det  ;)

7498601[/snapback]

hehe you are like me evil ^^

Lenke til kommentar
Det hjelper ikkje å registrere seg mot telefonsalg!...Har gjordt det, men fortsatt ringer det........utrulig irriterende :mad:

7498599[/snapback]

 

Tar opp mot 3 mnd før det blir registrert sto det iallefall på hjemmesidene til brønnøysund reg. Men var visst endel telefonsalg man ikke kunne registrere seg mot... humanitære f.eks... husker ikke helt nå

Endret av AudiPowha
Lenke til kommentar
hadde en kunde som var forbanna sur og frekk jeg ringte han opp igjen 5min senere :p og ledde krafftig når han bannet og steiket og la på ^^ værste jeg vet er folk som ikke bare er høflige og sier nei takk :) trust med du kommer lengst på den måte og bli sur dummer du deg selv bare ut,

 

tlf selger er imunne til idioti ser dere ^^ og vi snakker dritt om dere etter jobb ^^

7498595[/snapback]

 

 

HAHHAHA! Enig DaXoN, har så mye bra minner fra tlf selger tiden as :p

7498603[/snapback]

 

hehe mange idiotiske hissige folk i norge det er alt jeg kan si om de ^^ haha

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...