Gå til innhold

hvor mange har bestilt ps3 her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånt har ikke jeg tid eller anledning til og tenk hvor frustrerende det ville være og ikke få noe etter og ha sittet der ventet en god stund selvsagt kan det hende at jeg ikke får min med engang heller men da har jeg bestilt den så jeg får den med en gang den blir tilgjenglig igjen

Skrevet

tror ikke det skal bli så altfor lange køer...

folk som er så desperate at de gidder å vente x antall dager i kø har sikkert importert en ps3 innen mars release.

tror det skal holde å være tidlig oppe på release dag :)

Skrevet
:thumbup: Du er ikke alene der:P Hvem elkjøp da;)?

7495309[/snapback]

Elkjøp i Sandvika..

Har egentlig ikke tid til det selv, men jeg må ta meg tid til det. kjøper den mens før jeg skal på jobb og så spiller jeg på natta når jeg kommer hjem

!

Skrevet
:thumbup: Du er ikke alene der:P Hvem elkjøp da;)?

7495309[/snapback]

Elkjøp i Sandvika..

Har egentlig ikke tid til det selv, men jeg må ta meg tid til det. kjøper den mens før jeg skal på jobb og så spiller jeg på natta når jeg kommer hjem

!

7495371[/snapback]

hehe.. skjønner;) blir elkjøp lørenskog her :thumbup:

Skrevet (endret)

Peter Moore fra MS er det veit du :)

EDIT: For å ikkje gå fullstendig OT her, så blir det neppe noen forhåndsbestilling her i gården. Men før eller siden (les når de gode spillene kommer) skal PS3 plasseres broderlig ved siden av min Wii og 360.

Endret av Mala
Skrevet (endret)

Jeg har bestillt på Spaceworld jeg... Kosta 1000 kr å forhåndsbestille, men det blir trukket fra når du betaler resten. Jeg bestilte min 4 September ( før utsettleses nyheten kom)... Jeg bestillte min På Spaceworld på Ski Storsenter.!

Wangen Ps3 det er ikke billigere å stå ute å vente?

Eller jeg betaler gjerne 2-300 kr ekstra for å ikke stå ute å fryse...!

Men jeg skal dra til butikken når den åpner så jeg får en ekstra trådløs kontroll og 2-3 spill! Men da blir jeg nøtt til å skulke skolen :dribble::thumbup:

Det blir digg, skulke skolen en dag å bare sitte å spille PS3! Jeg gleder meg noe helt sinnsykt! :w00t:

EDIT: Også sendte jeg en mail til SONY istad å spurte om utsettels ryktene (til september) var sant, pluss at jeg spurte om de hadde kommet med en ordentlig pris! Får svar innen 48 timer så får sikkert svar på fredag kveld. :thumbup:

Endret av morten111340

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...