Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tanker rundt dyresex

Gjest Djurkungen

Anbefalte innlegg

Skrevet
syke syke folk, se her tenk på sex generelt (med et menneske) så når du har dette bildet i hodet så går du rett over til å tenke på en valp. Nå hva slags syk person kan være i stand til å koble disse to??

Så syke atte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du link? om det er en dokumentar så er det etter min oppfating ikke imot rettningslinjene å linke. Kan hende jeg tar feil da.... spørs på filmen

Skrevet

Jeg kjenner en del som har tatt dyr, både esel og hest! Jeg kan noenlunde forstå de at de vil prøve, og jenter er ikke så kåte som menn og er man desperat så må man. :p

Skrevet
Jeg kjenner en del som har tatt dyr, både esel og hest! Jeg kan noenlunde forstå de at de vil prøve, og jenter er ikke så kåte som menn og er man desperat så må man. :p

Minner meg om en kamelvits jeg hørte en gang... Men det blir jo helt off-topic å ta den her. :whistle:

Gjest Slettet+9871234
Skrevet
hvis dyresex hadde vært lov, hadde nok bikkje salget økt en del. hadde blitt som prostitusjon.

Rart, siden det er lov så vidt jeg vet. Så lenge dyret ikke blir skada

Gjest Gjest- Nasty!
Skrevet

Spør du meg er dette med dyresex helt forkastelig, uansett om det er "lov" eller ikke.

Jeg tenker på dette på lik linje som pedofili.

Skrevet

jepp, man skal være ganske borte i natta for å kunne begå enten pedofili eller dyresex, begge inngår i at du har sex med en uforstående part.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...