Gå til innhold

Den store Asus P5N32E-Sli (nforce 680i) Tråden


Vaio

Anbefalte innlegg

Du må manuelt bestemme det ja, og det er 2,5 eller 3GB ram XP støtter. Husker ikke helt i farten.

 

Men jeg har nå bestemt meg for å ta av all kjølingen på kortet, med unntak av SB.

 

Thermalright kjøler på NB og ramsinks på mosfets(med AS5 under, selvfølgelig).

 

Tenker dette skal få ned temperaturene ganske godt, ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg finner ingen ting i "bruksanvisningene" om SLI

hvoran får jeg satt det opp?

 

(8800GTX)

8278939[/snapback]

 

Du høyreklikker NVIDIA Settings i systray, velger NVIDIA COntrol Panel, 3D-Settings (Husker ikke helt, sitter på jobb), og SLI-Config (Angi SLI-COnfig på norsk).

Der har du valget "do not use", and "activate SLI", noe sånt.

 

Funker det?

 

Du må huske å sette på SLI-bridgen mellom kortene først, ellers får du lavere ytelse.

Dette står det om mot slutten av manualen.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

HUsk MOLEX kontakten på HKet da. Hvis du prøver å kjøre SLI uten den, går skjermkortene i en slags "Safemode" modus, der de yter veldig dårlig. Jeg er ikke sikker på om P5N32-E kortet har den kontakten, men den er på EVGA sitt nForce 680i kort, og begge de kortene følger jo referansedesignet ;)

Lenke til kommentar

TRØBBEL MED LYDKORTET

 

Jeg har kjøpt akkurat samme kort, men når jeg forsøker å installere lydkortdriveren, får jeg denne beskjeden;

"HD Audio-bussdriveren er nødvendig med ble ikke funnet."

 

Hva betyr det? Jeg har jo installert nyeste nVidia680i nforce driver....

 

Hjelp!! :dribble:

Lenke til kommentar
Noet som har fått til DTS connect sammen med vista på dette kortet? Jeg har prøvd de fleste driverne jeg har funnet, men får ikke opp noe DTS program, ser faktisk ut som om ikke DTS ikke er støttet på vista :(

Noen tips?

8277550[/snapback]

Ingen som har prøvd å sette opp DTS connect?

Eller er det ingen som har hatt problemmer med det?

 

Hvor mye minne støtter forresten Vista32? Jeg har hørt at det er 3,5GB uten fixing i registeret, men mulig det er mindre.

Lenke til kommentar
HUsk MOLEX kontakten på HKet da. Hvis du prøver å kjøre SLI uten den, går skjermkortene i en slags "Safemode" modus, der de yter veldig dårlig. Jeg er ikke sikker på om P5N32-E kortet har den kontakten, men den er på EVGA sitt nForce 680i kort, og begge de kortene følger jo referansedesignet ;)

8281373[/snapback]

 

molex på hk?

 

er jeg blind?

Lenke til kommentar
jeg finner ingen ting i "bruksanvisningene" om SLI

hvoran får jeg satt det opp?

 

(8800GTX)

8278939[/snapback]

 

Du høyreklikker NVIDIA Settings i systray, velger NVIDIA COntrol Panel, 3D-Settings (Husker ikke helt, sitter på jobb), og SLI-Config (Angi SLI-COnfig på norsk).

Der har du valget "do not use", and "activate SLI", noe sånt.

 

Funker det?

 

Du må huske å sette på SLI-bridgen mellom kortene først, ellers får du lavere ytelse.

Dette står det om mot slutten av manualen.

 

Lykke til.

8281178[/snapback]

 

fant no greier på siden til XFX så nå er sli i orden

 

 

men 8800GTX har jo støtte for DX10, men det følger bare med 9c på driver cd'en ;)

Endret av just_me
Lenke til kommentar
TRØBBEL MED LYDKORTET

 

Jeg har kjøpt akkurat samme kort, men når jeg forsøker å installere lydkortdriveren, får jeg denne beskjeden;

"HD Audio-bussdriveren er nødvendig med ble ikke funnet."

 

Hva betyr det? Jeg har jo installert nyeste nVidia680i nforce driver....

 

Hjelp!! :dribble:

8281509[/snapback]

 

har det problemet jeg oxo, ingen lyd

Lenke til kommentar

just_me

 

Det er på pga, at XP ikke støtter DX10, og sansynlig vis ikke kommer til og gjøre det heller :cry:

 

skal du ha DX10 støtte må du ha Windows Vista

 

Hvem hadde vel giddi å kjøpt Vista hvis Xp fikk Dx10 støtte....

 

Synd egentlig, men sånn er det nå da :wallbash:

8283833[/snapback]

 

Hm, jeg har funnet ut av hva problemet mitt var, i alle fall. Lydkortet var ørlitegrann bøyd, slik at det ikke satt ordentlig ned i slot'en. Jeg fikset det ved å skru ut den ene skruen på kortet, og da funket det fint. :) Ja, og jeg har XP SP2, og det fungerer helt tippers toppers.

Lenke til kommentar

Hei, har akkurat satt inn et PN532E-Sli med en E6700. hadde ingen problemer i hele tatt, plug and play all the way. La la inn siste bios 903 og klokka opp.

Kjører 340x10 Cpu og 1088 på rammen med orginal intel kjøler, er på jakt etter bedre kjøler men er ikke sikker på hva jeg trenger, Thermaltake BigTyp 120 VX leder så langt siden jeg vil ha en som blåser ned på HK på den passive kjølinga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...