Gå til innhold

Den store Asus P5N32E-Sli (nforce 680i) Tråden


Vaio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvis jeg ikke tar feil så er ikke dette det samme kortet?

 

https://prisguiden.no/product.php?productId=58166

7485745[/snapback]

 

ja, men det er flere versjoner som folk lett mixer seg opp på

 

dette kortet er med 680i et annet er med 590.

 

altså P5N32E - SLi = 680i

P5N - SLi = 650i

P5N32-SLi Premium = 590

P5N32-SLi SE Delux = nf 40

 

Dette kortet er rett og slett den billigste modellen av n680i

Endret av Vaio
Lenke til kommentar
hvis jeg ikke tar feil så er ikke dette det samme kortet?

 

https://prisguiden.no/product.php?productId=58166

7485745[/snapback]

 

ja, men det er flere versjoner som folk lett mixer seg opp på

 

dette kortet er med 680i et annet er med 590.

 

altså P5N32E - SLi = 680i

P5N - SLi = 650i

P5N32-SLi Premium = 590

P5N32-SLi SE Delux = nf 40

 

Dette kortet er rett og slett den billigste modellen av n680i

7486982[/snapback]

 

Det jeg linket til har jo 680i, så det er jo det samme kortet....

Lenke til kommentar
Jeg forstå ikke hvorfor folk er så keen på EVGA eller ASUS ES når du kan få et billigere, men samme chipsett..

 

Kanskje fordi den ser kulere? herregud.. hvem bryr seg..

7488449[/snapback]

Hehe, Asus SE står mere i stil med resten av PCen min, siden.. ja.. total alle kabler, kontakter, skruer, fester osv i PCen er av "UV", som blir lyst opp av 8x kalde katode UV lys, med hjelp av 4-5 UV led vifter, osv. osv.. ;-)

 

Så da faller liksom dem "ekstra" led lysene osv på Asus Striker Extreme, mere i stil. :dribble:

 

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar

Hehe, Asus SE står mere i stil med resten av PCen min, siden.. ja.. total alle kabler, kontakter, skruer, fester osv i PCen er av "UV", som blir lyst opp av 8x kalde katode UV lys, med hjelp av 4-5 UV led vifter, osv. osv.. ;-)

 

 

7496058[/snapback]

 

Jeg gidder ikke å smøre på meg factor 40 solkrem fordi jeg skal spille litt.... :cool:

Lenke til kommentar

Hehe, Asus SE står mere i stil med resten av PCen min, siden.. ja.. total alle kabler, kontakter, skruer, fester osv i PCen er av "UV", som blir lyst opp av 8x kalde katode UV lys, med hjelp av 4-5 UV led vifter, osv. osv.. ;-)

 

 

7496058[/snapback]

 

Jeg gidder ikke å smøre på meg factor 40 solkrem fordi jeg skal spille litt.... :cool:

7496176[/snapback]

Å det er vel grunnen til at du gikk for P5N32E-Sli, mens jeg har mere lyst på Asus SE. :cool:

 

(Noen bryr seg om ytseende, og/eller lys, andre ikke.. ;) )

 

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar

Hehe, Asus SE står mere i stil med resten av PCen min, siden.. ja.. total alle kabler, kontakter, skruer, fester osv i PCen er av "UV", som blir lyst opp av 8x kalde katode UV lys, med hjelp av 4-5 UV led vifter, osv. osv.. ;-)

 

 

7496058[/snapback]

 

Jeg gidder ikke å smøre på meg factor 40 solkrem fordi jeg skal spille litt.... :cool:

7496176[/snapback]

Å det er vel grunnen til at du gikk for P5N32E-Sli, mens jeg har mere lyst på Asus SE. :cool:

 

(Noen bryr seg om ytseende, og/eller lys, andre ikke.. ;) )

 

.:CyberMan:.

7497726[/snapback]

 

mm så sant, så sant..

Lenke til kommentar

Vaio, eller noen av dere andre som har dette kortet (eventuelt Asus dyrere kort med samme brikkesett):

 

Har dere opplevd problemer med SATA tilkoblingene? -jeg leser at flere har hatt problemer med korrupte disker på nettet, men særlig med evga.

 

Er det noen som bruker Dominator RAM fra Corsair? -er det noen problemer med dette, eventuelt kjører noen på DDR 1000+ hastigheter?

Lenke til kommentar
Vaio, eller noen av dere andre som har dette kortet (eventuelt Asus dyrere kort med samme brikkesett):

 

Har dere opplevd problemer med SATA tilkoblingene? -jeg leser at flere har hatt problemer med korrupte disker på nettet, men særlig med evga.

 

Er det noen som bruker Dominator RAM fra Corsair? -er det noen problemer med dette, eventuelt kjører noen på DDR 1000+ hastigheter?

7532459[/snapback]

 

Hei!

 

Kortet støtter 1200MHz DDR2

Ny Bios kommer snart for å rette feil + minnestøtter oppgraderes

SATA er stabilt.

 

Vaio ;)

Endret av Vaio
Lenke til kommentar
Vaio, eller noen av dere andre som har dette kortet (eventuelt Asus dyrere kort med samme brikkesett):

 

Har dere opplevd problemer med SATA tilkoblingene? -jeg leser at flere har hatt problemer med korrupte disker på nettet, men særlig med evga.

 

Er det noen som bruker Dominator RAM fra Corsair? -er det noen problemer med dette, eventuelt kjører noen på DDR 1000+ hastigheter?

7532459[/snapback]

 

 

Ligger en Beta-BIOS som skal fikse "problemet" som oppstår i 680I chipsettet.

Det ble postet en artikkel på forsiden av www.hw.no........

Lenke til kommentar
Det er sant! Men det er jo bare å teste, det!

Håper det meste er ok på Asus 680i kortene! Hvertfall når jeg skal ha mitt!

7534993[/snapback]

 

ASUS har meget godt efaring med hovedkort.

Jeg har ikke hatt noe problemer med denne kortprodusenten.

Derfor forventer jeg mindre problemer med en kjent kort produsent enn en ukjent en.

 

Vaio ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...