Gå til innhold

[løst]Ønske om «Gammel Hardware 2 kolonner»


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Selv vil jeg ha tilbake Overklokking.no -utseendet, som jeg har nevnt flere ganger før. Jeg syns det er dumt at utseender er fjernet, men jeg syns også det er dumt at ingen skiller seg skikkelig ut, dette føler jeg Overklokking.no gjorde og det er derfor jeg vil ha det tilbake. Jeg kan dog ikke tale for hardware.no 2 kolonners, har ikke brukt det selv.

Lenke til kommentar

Man skulle ha kunne ha hatt litt flere typer forumskins på denne plassen.

Et mørkt skinn med sort bakgrunn og hvit tekst hadde jeg ønsket svært gjerne.

Vet at det sikkert andre som har løsninger på akkurat dette mye bedre en meg selv, men jeg syns det har blitt litt lite tenking på det området og ikke bare "tvinge" oss til å bruke hardware.no sitt egne themes men ha litt mere variasjoner rundt de enkelte oppsettene som man kunne velge via forskjellige themes osv.

Også oppsett innen for de forskjellige sidene som amobil, kulturo og alle de andre sidene og skape en form for selvstendighet.

Man kunne f.eks prøve å gå sammen noen og finne enkle how-to for å lage skins og hvordan enkelt prøve å tilpasse disse for så og lage en liten konkuranse for skins og se hvem som klarer å komme opp med behagelige andre alternativer ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...