Gå til innhold

Opty 170/165 :D Hvor langt vil den klokke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men du har ikke DFI lanparty expert :p

 

Håper på 3 gig med lit slapper ram rimings.. og noen dividers kanskje :p

7485594[/snapback]

 

Komplett har visst inne noen bra 165'er. Var vel en som fikk CCBBe 0616 der for litt siden, regner med at resten av lageret holder mål også :)

 

Mulig jeg går for en sånn, hvis jeg ikke tar en råsjans og kjøper fra ebay evt. newegg.

Lenke til kommentar

Nice :D

 

Håper på en ccbbe :p

 

Sendte mail til netshop.no btw angående når de fikk inn sine 170 og da fikk jeg til svar at neste gang de fikk en leveranse var i januar :( spurte også om steppingen på disse fikk til svar at det kunne de ikke vite når de ikke hadde de fysisk på lager for å sjekke.

 

Jeg tolker det som at de ville ha sjekket for meg noe som er høyst uvanelig at netshoper gidder å sjekke dette for en. Men nå er jo netshop ekstreme på service og suport da. Skulle ønske de hadde den inne for da ville jeg garantert kjøpt der...

 

Men dette blir nice med vannkjøling og overklokking vennlige komponenter :p nå kommer jo vintern snart også det betyr minus grader ute og kald radiator :p:love:

Endret av [StK]Bountyhunter(BF:V)
Lenke til kommentar
Jeg fikk en 170 av Netshop forrige uke. Stepping CCBBE 0615.

Men har dessverre ikke fått tid til og leke med den enda. Eksamen er noe herk :thumbdown:

7489813[/snapback]

 

Kjøpte også en 165 for noen mnd siden på Ebay med den steppingen.Du kan nok forvente 3.0ghz,men ikke noe er sikkert :) Min klarer 3.0ghz med 1.55v spenning uten ihs.Med ok vannkjøling ligger cpu på ca 40 grader og core 1 og 2 på 51-53 grader load.

 

Til dere som er litt usikre på Ebay,har kjøpt det meste av hardware der siste året.Dønn seriøst opplegg.Husk å handle kun av de som bruker Paypal!Har faktisk nå handlet inn det meste til et C2D oppsett på Ebay.Hold dere også unna de som selger "buy now".De merker ikke pakken som gave.

Lenke til kommentar

tenkte bare jeg kunne kaste med min opt. 165 CCBBE (cpu-z link i signatur)

aa maa bare si at Sapphire A9RD580 med lekket ATI bios er helt genial til overklokking (og ser 13 ganger kulere ut en andre hovedkort)

det er bare aa sette htt link settinger, litt ram settings, sette fsb til 335 og vips, 3 ghz uten problemer ;)

 

holder ca samme temp som lucky666 med IHS og stock volt :D

 

Kan ikke klage paa den nei ;)

Lenke til kommentar

har hatt min 165 i 3 forskjellige hovedkort.. med meget varierende overklokkings hell...

 

Med Asus A8RMVP klarte jeg rundt 2600mhz, og med msi's k8ettellerannet (xpress 200/1600) klarte jeg maks 2300-2400mhz...

 

I asus sitt tilfelle var det biosen som var "laasen"

 

mitt naavaerende sapphire A9RD580 hadde oxo litt problemer "out of the box" naar det kom til hoey FSB, men med en lekket ATI Engineering bios jeg fant paa et forum om hovedkortet, saa klarer jeg fint 3ghz, og har mer instillinger en jeg trenger.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...