Gå til innhold

Snacks å ta med seg på kinoen?

Bruktbilen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier å ta en brus, popcorn eller bacon snacks og så litt smågodt (blanding av skjokolader, sure ting og søte ting, sukkertøy...osv...)

Synes det passer bra til kino, og så har man noe godt å kose seg med gjennom hele filmen!

Skrevet
Har sjeldent med meg noe, men nå sist kjøpte jeg og ei venninne en pose knott, BARE for å skremme de to andre vi hadde med. Vi så The Grudge 2, og de er lettskremte som bare det.

7479494[/snapback]

Jeg greide å brøle ut høyt i begynnelsen.

7479514[/snapback]

Så lenge det er et skikkelig mannebrøl så er det jo forsåvidt greit, da. Det var forresten en som nøs kraftig rett før det skjedde noe skummelt så en del små fjortis-jenter hylskrek, og jeg lo meg omtrent fordervet.

Hvordan skremmer man noen med en pose knott?

Litt mer ontopic: Baconsnacks eller popcorn, pluss cola. Alt sammen så stort som over hodet mulig. Pleier meget sjelden å spise/drikke noe sånt ellers, men det hører med til kino.

Skrevet
Så lenge det er et skikkelig mannebrøl så er det jo forsåvidt greit, da. Det var forresten en som nøs kraftig rett før det skjedde noe skummelt så en del små fjortis-jenter hylskrek, og jeg lo meg omtrent fordervet.

7505158[/snapback]

Var skikkelig brøl ja. Begynnelsen kom litt fort på ^^ Satt jenter bak som sparka hele tiden det skjedde noe :p

Skrevet
Var skikkelig brøl ja. Begynnelsen kom litt fort på ^^ Satt jenter bak som sparka hele tiden det skjedde noe :p

7514307[/snapback]

Gå ut bak dem og spark dem litt i leggene hele veien ut.

Skrevet

7514307[/snapback]

Gå ut bak dem og spark dem litt i leggene hele veien ut.

7514480[/snapback]

*flørte flørte*

Skrevet (endret)

hmm.. er det ingen som bruker å ta med SMASH?? Det er jo et must i kinosammenheng :!: i allefall for meg og mine venner.. mmmm :love:

Endret av Lise04
Skrevet
Blir somregel bare en brus. Kjører noen ganger på med popcorn og sjokolade :yes:

"M" er jo en klassiker, blir alltid det når jeg ser kino med Pappa

7479155[/snapback]

Drar skjelden på kino med pappa men alt det andre ligner helt på meg.

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

URGE, popcorn og saltstenger. knaser godt, og har en praktisk, stiv plastembalasje :)

Skrevet

Når jeg er med venner pleier jeg å ha mer enn når jeg er med pappa. Når jeg er med pappa pleier jeg å ha enten bare noen pastiller eller liten brus og liten popcorn. Når jeg drar på kino med venner pleier jeg ofte og ha stor brus og medium popcorn, og kanskje noe søtt. vet ikke hvorfor det er sånn.

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet (endret)

Pepsi (Tromsø Kino har ikke Cola :mad:) og noe enkelt. Var å så Eragon i dag å jeg rakk ikke åpne Toffin posen min før filmen var ferdig :hmm: Hater trilogier... irriterende venting

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet

En gang hadde jeg med meg en take away-pizza fra Peppes på kino. Ikke akkurat ideelt kinogodt. Luktet og var sølete. Jeg pleier egentlig å spise smågodt eller popcorn og en random brus.

Skrevet

Bruker som regel å kjøpe meg noe absurd fra Hollywood Candy (importsnop som selges hos Location i Trondheim) som nesten bestandig smaker høgg. ;)

Skrevet (endret)

Vanligvis baconsnack(den varme de har på kino sjappa er jo konge)

Masse ruller

Cola/Fanta/Farris lime..kommer an på hvor mye brus jeg har drukket tidligere samme dag

Endret av supern-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...