Gå til innhold

The chipboard dream - trekabinett fra bunnen av!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg ville hatt svart med gul stripe i stedet for omvendt, blir kanskje litt "slitsomt" med knall gult kabinett... :hmm:

Men det kommer også veldig an på hva slags gulfarge det er snakk om, da.

 

 

Er spent på hva du synes om viftestyringen, vurderer den selv. ;)

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Tror jeg ville hatt svart med gul stripe i stedet for omvendt, blir kanskje litt "slitsomt" med knall gult kabinett...  :hmm:

Men det kommer også veldig an på hva slags gulfarge det er snakk om, da.

7743313[/snapback]

Jeg har også tenkt på at det kan bli litt vel mye med så mye gult. Dersom du lurer på hvilken gulfarge det blir, så blir det den gulfargen de måtte ha på Biltema. Det svarte og gule er Kill Bill-inspirert.

 

Klarer noen å finne utbedringslakken på Biltema? FInner det verken på nettsidene eller i katalogen :hmm:

 

Er spent på hva du synes om viftestyringen, vurderer den selv.  ;)

7743313[/snapback]

 

Ledsa er litt skarpe, men jeg kan pusse litt, slik at de lyser litt dårligere (tipsfra DJ_oivind). Ellers er MIST-viftene så stille at det er vanskelig å høre forskjell på høy og lav fart :p Kan se det litt på bl¨åfargen, da.

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Huh? Jeg er ikke heeeelt med nå, Kezoom. For det første skal ikke trefargen bevares. Ville sett litt dumt ut med både hobbyplank og sponplate :p Kabinettet skal lakkes i en eller annen farge, og plexiglasset som er foran viftestyringen skal få en lik farge som resten av fronten. DEssuten skal den ikke inn i en brønn, men inn i en spesialtipasset plass på den skrå platen du kan se noen steder :)

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Takk <3 Ikke noe problem at vi låner litt idéer fra hverandre. Det er da litt med poenget med disse arbeidsloggene. Hatt det fint i Tyskland, IAG? KOmmer det update snart?

 

Goscinny ;)

7824297[/snapback]

Tysklandsturen var super, men det ble dessverre ikke noe hardware-shopping... :(

Kikka bare litt rundt i noen butikker. Var jo moro det også. :)

Noe som var snodig, var at de knapt hadde hørt om SATA-strømkabel til modulære PSU-er da jeg spurte i en relativt "proff" hardware-/casemod-sjappe... :ermm:

 

Håper på en update snart, men fikk ikke gjort noe i helgen, dessverre... Kommer vel kanskje mot slutten av uka eller til neste helg.

 

Jaja, hvis vi skal prate mer om meg og mitt prosjekt, får vi vel ta det i tilhørende tråd. :p

Lenke til kommentar

En til reset, en til power, en til CD-rom (stealthet) og en til CD-rom nummer to (dersom den en gang kommer. Det fjerde hullet som ikke har bryter i seg nå skal det også være bryter. Planla egentlig tre først, men bestemte meg for fire til slitt. Den vil inntil videre bare stå tom. Kjipt å gå tom for knapper etter hvert, liksom.

 

Som sagt kommer det noen flere bilder av bare bryterne, etter ønske fra Mr. Anki.

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei! Det har vært lenge siden forrige update. Det er fordi jeg har hatt mye å gjøre ellers, og fordi jeg vil ha 5,25"-racken mest mulig ferdig før jeg lager en oppdatering om den. DEssuten måtte jeg gjøre store deler av arbeidet på nytt, takk være en dummhet fra min side. Men nå håper jeg å bli ferdig i dag, og det er få dager igjen til vinterferien (skal til Hovden første halvdel, da). Etter Hovden blir det nok bedre med oppdataringer.

 

Håper det kommer i kveld. Ellers kan jeg også røpe planer om en delvis modulær strømforsyning :p

 

ENDRET 26.02.2007: Routeren tok kvelden før jeg dro til Hovden hvor jeg er nå og blir til onsdag. Updaten med racken kommer tidligst onsdag. Nå er det jo også vinterferie, så jeg håper å få gjort litt :)

 

GOscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Yay! Endelig update!

 

Forsinket på grunn av streikende router, ferietur til Hovden, samt at store deler av det måtte gjøres på nytt på grunn av en idiotisk feil begått av meg.

 

Her er iallfall updaten :D

 

I morgen kommer det kanskje mer. Den som venter får kanskje vite.

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Blir bra kabinett, skal se etter update senere i kveld.

 

 

 

Ringenes Herre på senga (fantastisk bok som det ikke skader å lese flere ganger). Deretter søvn før langrennsstafetten i morgen :D

 

Har slitt ut 3 bøker..

Husker MAO ikke hvor mange ganger jeg har lest den...

Men man får med seg flere detaljer for hver gang...

 

Og ja..stafetten gikk greit... beskjedent rykk.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...