Gå til innhold

The chipboard dream - trekabinett fra bunnen av!


Anbefalte innlegg

Masse bra håndtverk og et heftig prosjekt må jeg si.

 

Ser du ikke forskjel på skruer og spikre?

8196798[/snapback]

Huh :blush: Har jeg skrevet spiker noe sted? :hmm: Har iallfall ikke brukt en eneste spiker på kassa.

 

ENDRET: :blush: Har vist skrevet spiker til den posen med skruer. Kan dere tilgi meg? :no:

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+142

gleder meg til å se det totale resultatet av dette kabinettet jeg :)

tror det kommer til å bli stilig.

 

som Hody sier; "har veldig lyst å gjøre det samme". spørsmålet er om jeg gidder =/

Lenke til kommentar

Jau, er litt spent jeg også. Kassa ser jo ikke akkurat veldig pen ut nå med masse sparkelflekker og slikt. I går pusset jeg ført litt med P500 på det groveste, før jeg gikk over alt med P800. Dessverre var det ikke perfekt over alt, så jeg måtte sparkle litt til. Skal pusse det bort senere i dag, og så blir det kanskje grunning i dag :O *spent* Har innredet vaskerommet nede til lakkeringsrom (har hengt opp plastikk og slikt på gulv og vekk), så alt er klart til kveldens dyst.

 

Dersom alt går etter planen, kommer det update i dag eller i morgen. :D

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Takk for hyggelige tilbakemeldinger :) Setter pris på det!

 

jonas_blomster: Ja, har blitt litt pussing :p

 

Diddern: Ikke noe TG på meg, nei. Den PSU-en er ikke den jeg bruker nå. Den er fra en gammel PC jeg fikk på skolen. Dog er ikke den jeg skal bruke stort bedre - en 300 W Qtec :s Det er hva jeg har brukt de siste årene og må leve med en stund til, antar jeg.

 

Fikk malt kabinettet innvendig i dag med slik emaljemaling. Update kommer vel i morgen, eller noe slikt :)

 

Igjen, takk for tilbakemeldingene!

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...