Gå til innhold

The chipboard dream - trekabinett fra bunnen av!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sukkerbiter er fordi jeg ikke er mye til kar med loddebolten. De fleste er ikke synlige, men det er noen som er det (for eksempel nede til venstre sett inn gjennom sidevinduet). Først trodde jeg ikke det ville bli synlig, men det ble det noen steder. Vurderer å prøve å lodde mer. Fikk det jo til sånn halvveis ...

 

Kabelstrømpene er de som står på strømforsyningen fra før av. En type kontakt har sin egen farge (noe som medfører en saftig blanding av farger :(). Dette er også ting jeg håper å få endret på med tiden, for det er jo ikke veldig pent. Tenker meg kabler i sort, eventuelt blått. Hva syns du?

 

Takk for tilbakemeldinger! Slikt gjør prosjektet bedre :)

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Sukkerbiter er fordi jeg ikke er mye til kar med loddebolten.

 

Kabelstrømpene er de som står på strømforsyningen fra før av.

Tenker meg kabler i sort, eventuelt blått. Hva syns du?

 

Takk for tilbakemeldinger! Slikt gjør prosjektet bedre :)

 

Goscinny ;)

Vel jeg var også grønn på lodding en gang, lodda og forlengte kabler uten å blunke på første forsøk. For å få det til å se bedre ut etter loddingen er det veldig pent å ha krympeslanger på i ettertid, de må tres på før du lodder da så klart.

 

Huff da.

Det har litt med smak og behag, selv ville jeg gått for sorte strømper. Blå blir litt "flashy" eller hva jeg skal si. Eventuelt så kan du kjøpe deg en MIST PSU, de er virkelig vært pengene.

 

Mvh

Klekkus

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...