Gå til innhold

The chipboard dream - trekabinett fra bunnen av!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke sikker på om jeg skal ha dem i front eller på et litt mindre synlig sted. For å feste dem, er det jo bare å bore hull i riktig størrelse og så kanskje slenge inn litt lim om nødvendig.

 

Jeg har faktisk et spørsmål til dere angående nettopp dette. Jeg vurderer å bytte ut de ledsa som er standard i kabinettet med leds kjøpt på biltema. De på biltema krever 12 volt - noen som veit spenningen og slikt på de standard ledsa? Vil det virke å bytte ut med dem fra biltema?

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kan du da fortelle meg, Skylinepower, hva som blir forskjellen etter at kassen har blitt lakkert? Da kan en ikke se forskjell om det har vært spon, hobbyplate eller kryssfiner under. :)

 

Hvilket spon? Det som ligger på garasjegulvet under saga og arbeidsbenken, mener du? Du kan få det for en cola om du henter det :p

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Skal ikke males, men lakkes (det er det det heter, aight?) med lakk fra Biltema - ialflall mest sannsynlig. Har et lite håp om noe annet, men det vil jeg ikke røpe for mye om enda :).

 

Hvilken farge? Hmm. Har tenkt meg svart på utsiden, iallfall. Passer bra til blåfargen som viftene og lcd-skjermen har.

 

Et lite spørsmål, skylinepower: Trodde du at jeg ikke skulle behandle det på en eller annen måte? :p Da hadde jeg ikke valgt spon, nei. Da hadde det blitt hobbyplate eller kaanskje kryssfiner. Beiset hoppyplank hadde vært pent.

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Jeg hadde også det samme problemet som deg med at skruene gikk gjennom der det var tynn kant. Jeg løste det ved å bruke kortere skruer.

 

Edit: Oooh, innlegg nr. 666, jo!  :ph34r:

8191957[/snapback]

Brukte kortere skruer noen steder, men jeg hadde jo boret opp hull i plata som skulle passe til de innkjøpte skruene, og da fant jeg ikke altfor mange som passet. Derfor ble noen uten skruer. Det går nok greit. Gratulerer med 666 innlegg. *sette på Iron Maiden - Number of the beast*

 

meg som sitter i vognen foran deg på det bildet ditt fra Hovden ^^

8193487[/snapback]

ER du seriøs? Er det deg? :O Isåfall er det ganske stilig!

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...