Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Burde jeg ha dårlig samvittighet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er fullstendig meningsløst. Hvorfor skulle ikke du få muntre opp venninnen din om hun hadde hatt en hard dag? Det er jo logisk, jeg gjør gjerne lignende saker med folk. Jeg tror kisen bare leser for mye i det, det er bare koselig å gi venner ting for å muntre dem opp, eller bare muntre dem opp generelt. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg ser ikke helt problemet. Det må isåfall ligge i sjalusien til din venn.

7471414[/snapback]

 

 

Det som bekymrer meg litt er at vi skal møtes igjen før jul (jeg har eksamener, så sliter med lite tid). Hvis gutten sliter såpass med meg, og ikke tørr å snakke med henne om det, så må jo ikke det se særlig bra ut :ermm:

7471443[/snapback]

 

 

Hold på det du mener er riktig. Det er han som velger å legge noe negativt i handlingen. Ytterligere forsøk på å forklare han dette kan medføre flere misoppfattelser. Han eier sitt eget problem, og du kan se han trygt i øynene når dere treffes. :)

Lenke til kommentar
*snipp*

7474715[/snapback]

 

Saken døde aldri den. Venninen min er dødsens alvorlig på at jeg gjorde noe veldig galt og er temmelig hissig.

Inntrykket mitt nå er at hun har svartmalt meg til gutten den andre venninen er på dealern med, noe som gjorde ting vanskelig for henne.

 

Vi bestemte oss vel indirekte for å utsette avtalen i morgen til nyåret for å pause dette litt, men jeg har fryktelig lyst å knuse ansiktet til hun som lager alle problemene.

 

Men; gutten ble sjalu, det fikk jeg bekreftet i dag. *møkka unge*

Lenke til kommentar

Skal du ha ett enkelt svar : IKKE ta det opp, hvis hun prøver å krangle med deg, så si til henne at du er ferdig med saken. Ikke hiss deg opp...

 

Det er bare ikke verdt det. Jeg gidder ikke bruke 5 kalorier på å tenke over slike ting. Det burde ikke du heller gjøre. Slapp av, len deg tilbake.. "Glem" saken. Si til deg selv at dette er en såkalt "ikke" sak for deg.

 

At andre folk er noen fjols er ikke ditt problem ;)

Lenke til kommentar
Litt på siden, men..;

Denne venninnen som du ga blomsten til, du sier du har kjent henne i to år, har god kontakt også videre.. How come hun ikke vet at du har kjæreste da, om ikke du er bittelitt interessert?

Folk jeg har kjent i to år pleier å vite det om jeg har kjæreste.. :hmm:

7533733[/snapback]

 

fordi han ikke er kjæreste, og har ikke sagt godt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...