Gå til innhold

Zelda TP - Forumets Hjelpetråd!


Oz370

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm da var jeg ferdig med spillet. Var det bare jeg som satt igjen med en følelse av at Midna var forelsket i Link etter den "bonus" senen midt i creditsa?

 

 

 

Det er jeg enig i, ihvertfall. Ikke bare det, men også hun ene jenta helt i starten av TP som tar vare på hesten når den er skadet, virker også litt småinteressert i noe mer enn at Link redder Hyrule.

 

 

Husker ikke navnet hennes...?

Noen kan kanskje si det?

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Det er jo ikkje så gale da. Eg likte det ikkje for nokon år tilbake for eg kom ikkje vidare i det. Men i fjor haust sette eg med ned med guiden til spelet og brukte vel ein månad på å runde det. Da likte eg det og tykte at det var jo eigentleg bra.

 

Så spørsmålet eg har wolf, er om du har runda det?

Lenke til kommentar
Det er jo ikkje så gale da. Eg likte det ikkje for nokon år tilbake for eg kom ikkje vidare i det. Men i fjor haust sette eg med ned med guiden til spelet og brukte vel ein månad på å runde det. Da likte eg det og tykte at det var jo eigentleg bra.

 

Så spørsmålet eg har wolf, er om du har runda det?

9293830[/snapback]

Jada det har jeg, optil flere ganger faktisk, og jeg liker det fortsatt ikke. jeg syns fightsa sugde, og den siste battlen mot maska var virkelig et tragisk kapittel i Zelda historien.
Lenke til kommentar

Mye som ødela MM var tidspresset. Greit at du hadde muligheten til å nesten stoppe tiden, men du hadde likevell 3 dager på deg, og det var det. Jeg syntes det ble litt irriterende på slutten.

 

Misforstå meg rett nå, MM er fremdeles et veldig godt Zelda spill, men ikke så bra som OoT var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...