Gå til innhold

Godt alternativ til Thunderbird?

Theo343

Anbefalte innlegg

Skrevet

Outlook Express brukte jeg for lenge siden. Også Pegasus for mange herrens år siden. Samt et annet kjent jeg ikke husker navnet på.

Thunderbird har jeg brukt de siste par årene, men jeg synes den er treg og ustabil i noen tilfeller. Finnes det gode alternativer med sammef unksjonalitetsnivå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvor finner jeg Thunderbird 2.0? Oppdaterte fra 1.5.0.7 norsk til 1.5.0.8 us nå, den virket noe bedre. Merkelig at den ikke fant oppdateringen selv med "sjekk for oppdateringer nå".

Endret av Theo343
Skrevet (endret)

det er fordi t.bird 2 ikke har kommet. Jeg bruker thunderbird 2 Beta1 RC2 (finnes foreløpig kun på engelsk), har brukt thunderbird 2 siden andre alfaen og har faktisk aldri opplevd noen ustabiliteter. Bruker også noen utvidelser som er ment for 1.5 uten problemer.

http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=496433

Det kommer en del nytt i thunderbird 2, så det kan være verdt en titt

Ellers har du disse på win32: MS Outlook og Eudora som nettopp har blitt åpen kildekode

"On October 11, 2006, Qualcomm announced that future versions of Eudora would be based on the same technology platform as Mozilla Thunderbird and be open source. The current codename for this project is "Penelope"." wikipedia

Endret av mandela

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...