Theo343 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Outlook Express brukte jeg for lenge siden. Også Pegasus for mange herrens år siden. Samt et annet kjent jeg ikke husker navnet på. Thunderbird har jeg brukt de siste par årene, men jeg synes den er treg og ustabil i noen tilfeller. Finnes det gode alternativer med sammef unksjonalitetsnivå?
pgdx Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Evolution, KMail eller M2 (Opera)? Hva er problemet med Thunderbird? Har du prøvd 2.0?
Theo343 Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 (endret) Hvor finner jeg Thunderbird 2.0? Oppdaterte fra 1.5.0.7 norsk til 1.5.0.8 us nå, den virket noe bedre. Merkelig at den ikke fant oppdateringen selv med "sjekk for oppdateringer nå". Endret 8. desember 2006 av Theo343
mandela Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 (endret) det er fordi t.bird 2 ikke har kommet. Jeg bruker thunderbird 2 Beta1 RC2 (finnes foreløpig kun på engelsk), har brukt thunderbird 2 siden andre alfaen og har faktisk aldri opplevd noen ustabiliteter. Bruker også noen utvidelser som er ment for 1.5 uten problemer. http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=496433 Det kommer en del nytt i thunderbird 2, så det kan være verdt en titt Ellers har du disse på win32: MS Outlook og Eudora som nettopp har blitt åpen kildekode "On October 11, 2006, Qualcomm announced that future versions of Eudora would be based on the same technology platform as Mozilla Thunderbird and be open source. The current codename for this project is "Penelope"." wikipedia Endret 8. desember 2006 av mandela
Theo343 Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 Eudora er en av de jeg har brukt tidligere ja. Skal sjekke ut TB 2.0 RC2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå