nacho Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 (endret) Yes! http://masseffect.bioware.com/forums/viewt...31363&forum=104 Edit: Da ligger presentasjonen ute på xboxyde http://www.xboxyde.com/news_3872_en.html Endret 8. desember 2006 av nacho
thomassit0 Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Digg! dette spillet ser veldig lovende ut
Dr. Mobius Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Nydelig! Gleder meg skikkelig til det spillet.
Ghaundan Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Åååå, vil så gjerne ha det spillet NÅ. Er få som fortsatt lager RPG'er med fokus på dialog og utvikling av en character, er mest "action" rpg's....gleder meg så SYKT ^^
DP Rusher Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Håper på en releasedato i samme slengen, men tror ikke det kommer til å skje...
BlastyTrasty Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Gleder meg maksimalt. Mass Effect blir ein juggernaugt av eit spel neste år!
Enigma123 Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Gleder meg:) ME er et av spilla jeg ser mest fram til av alle X360 spill (og Alan Wake da).
Mr.FOXHOUND Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Ikke bare RPG GOTY - vi snakker GOTY 2007! MGS4, Halo 3 og GTA4 - ta dere en bolle! Er uansett en skam om en oppfølger (faktisk nr. 3 eller 4 i rekken ) skal stikke av med en så gjev tittel
Döden Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 (endret) Jeg vet at BioWare står bak Mass Effect, men hva er egentlig så spesielt med spillet? Endret 7. desember 2006 av Synthm
nacho Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Det vi har sett hittil er lovende ja! Synes det er bra at Bioware har holdt et såpass tett lokk over spillet, og gitt oss minimum av screens og videoer hittil, mer spennende da
Ghaundan Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Hvorfor er det en skam? Mass Effect skal jo også komme som episoder, så den får ett par "oppfølgere" den og
Mr.FOXHOUND Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jeg velger ny IP over oppfølgere any day. Greit at i hvert fall noen utviklere prøver å fokusere på nye ting framfor å fortsette i det samme trauste sporet hele tiden. Kojima Productions, Bungie og Rockstar er jo såpass avhengige av disse store franchisene at de nærmest er for "one-trick-ponies" å regne (selv om Rockstar forsøker seg med nye serier også da). Synthm: BioWare står bak spillet ja, og det gjør at det knyttes litt forventninger til det med en gang I tillegg har spillet et veldig unikt dialogsystem som gjør at samtalene flyter mye mer naturlig enn i tidligere rollespill. Om du husker good/evil-systemet fra KotOR-spillene, skal også disse revideres og utvides. På toppen av det hele gir BioWare oss et enormt univers å utforske - noe som gjør at forhåpentligvis mang en våt guttedrøm om å være astronaut går i oppfyllelse
thomassit0 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Mass Effect, Assassins Creed og Halo 3 i samme år. tror vi får nok å gjøre.
MindTooth Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Jeg vet at BioWare står bak Mass Effect, men hva er egentlig så spesielt med spillet? 7447225[/snapback] Har du spilt Star Wars: Knight of the Old Republic eller Neverwinter Nights? Hvis så, da vet du hva vi snakker om. Hvis ikke, gled deg
BlastyTrasty Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 (endret) Jau, Mass Effect blir gildt..! Kvar blir det av denne X06 videoen ? Har den komen på markedsplassen endo? Endret 8. desember 2006 av dark by design
aemil Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Ser veldig fram til Mass Effect ja! Håper virkelig de velger å porte den over til PC seinere, ellers må det kanskje bli en 360 på meg.
RoninMasao Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Kommer nok ikke før om noen timer.. Ifølge de offisielle sidene ville de slippe den ca. Noon evnt. litt før lokal tid i US.. så legg till 6-9 timer og du har sånn noenlunde når du kan vente den her..
Landeplagen Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Mass Effect, Assassins Creed og Halo 3 i samme år. tror vi får nok å gjøre. 7454206[/snapback] Holder med Halo 3 for meg. I massevis, hvis jeg skal basere det på toern.
nacho Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 Da ligger videoen ute på xboxyde! http://www.xboxyde.com/news_3872_en.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå