Gå til innhold

verdens rekord i onyxia.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har lest og hørt at verdens rekorden i å ta onyxia med minst antal personer er 5 stk! :ohmy: det var en guild fra Drak'thul server, med visnok noen folk fra skjekoslovakia. åssen er det mulig!? er det mulig i det hele tatt? er det noen som spiller på den serveren som veit om disse folka?

isåfall, de må jo være fullspekka med epic gears.. og åssen klasse var det som kunne vært med?

Endret av janern21
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var en gruppe som 5 mannet på serveren min ja.. Var vel fra guildet CoNT eller noe, er oppløst nå hvertfall :p

Angående epic gear, CoNT var ikke det beste guildet akkurat, så tror ikke de hadde stort mer en bwl og litt AQ gear.

Skrevet

Er ikke noe stort å ta onyxia med lite folk. Det kan sammenlignes med å gå til Scarlet Monestary på lvl60, sånn som det er nå. Outgeared !

Skrevet

Hvike klasser var det som var med i 4/5 mans runnet da??

( Priest druid warrior rogue? / Priest pala/shammy rogue warrior druid? )

de ovenfor har en stor fordel i samma gruppa...;) buffs buffs buffs...

minuset er at de ikke har no mage da....

Skrevet
Jeg har lest og hørt at verdens rekorden i å ta onyxia med minst antal personer er 5 stk!  :ohmy:  det var en guild fra Drak'thul server,  med visnok noen folk fra skjekoslovakia. åssen er det mulig!? er det mulig i det hele tatt? er det noen som spiller på den serveren som veit om disse folka?

isåfall, de må jo være fullspekka med epic gears.. og åssen klasse var det som kunne vært med?

7444289[/snapback]

old :) var posta for ganske lenge siden.

Skrevet
Eneste stresset er egentlig bare phase 2, resten er egentlig ganske lett.

7445057[/snapback]

Eneste dps gruppa har i phase 2 er en warrior og en rogue med gun, pluss 2 priester med wand.

DET må være helt utrolig kjedelig xD.

Skrevet

"Eneste dps gruppa har i phase 2 er en warrior og en rogue med gun"

Du vet melee kan løpe under ho å denge på ho? Jeg backstabber som faen på onyxia hvertfall :)

Skrevet

Du kan ikke gjøre white damage, eller kunne ikke når jeg raida for 2måneder siden iallf :p Men rogues kan SS/EVIS på henne ja.

Skrevet (endret)
Rekorden er fire personer :) Stort mer om hvem som var med og ikke vet jeg ikke.

7444299[/snapback]

warrior rogue og 2x priests. roguen stressa fælt med whelps :)

edit; noen hadde skrevet det samme over her:\

Endret av Sink

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...