Gå til innhold

Gratis Ventrilo Server! Haster!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg og Guilden jeg er medlem av trenger en Ventrilo server (hvilken som helst versjon) og det haster litt...

Guilden har enorm framgang og godt utgangspunkt.. Vi er nå på public servere som vi har irritert oss voldsomt over, her kommer det helt ukjente personer inn og bråker eller spiller musikk..

Derfor hadde det vært fint med en helt gratis brukervennlig Ventrilo server! Post gjerne linker her, eller send meg en mail ([email protected])! Alle tilbake meldinger godtas med takk :)

PS: Jeg vil være innom her jevnlig, i tilfelle et mirakel av en person kunne vise meg hvor jeg kan sette opp, eller har en server :D

PPS: Ventrilo serveren, eller rommet (i så fall med pw) må være plass til over 40 personer... :thumbup:

OBS: Hadde skrevet feil e-mail adresse, nå er den riktig!

Endret av Ramboand
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

tviler på at du får en 40slot vent gratis =P guildt mitt har en 80slot eller no, 33 euro i mnd

Endret av djrabbit88
Skrevet
tviler på at du får en 40slot vent gratis =P guildt mitt har en 80slot eller no, 33 euro i mnd

7445135[/snapback]

Kan dere ikke bare bruke TeamSpeak, da? Det fungerer jo utmerket. Det er gratis, og dere kan ha mange flere brukere online. Pluss at det er ei dame som snakker der i steder for standard-stemmen: Microsoft Sam! ;)

Jeg kan muligens hoste en server på serveren min, hvis dere er interessert. Send PM.

• 6 måneder senere...
Skrevet (endret)

*Kremt* Ganske seint men... Du kan bruke Ventriloen min. Men du er sikkert ikke interessert lenger. Du har sikkert glemt tråden for alt jeg vet... :p

Jaja, vet ikke hvorfor jeg poster engang... :p

Endret av Amento

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...