tiiim Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Selfølgelig nok et spill jeg virkelig ser fram imot som blir utsatt. Også helt til år 2008 utifra screens, trailers, etc som jeg har sett av spillet virket det jo rimelig ferdig. Utrolig kjipt hvertfall.... Kilde: http://www.gameroobie.com/art/2006/4547.htm
Daisy Chain Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 (endret) Håper ikke at dette er en *Duke-alert* edit: Og Stalker.. Endret 4. desember 2006 av Daisy Chain
SuperJan Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Negative med det: Noooo, jeg ville ha nååå snaart.. Fack.. Positive: Det blir bare enda bedre.. heheh Og vil jo så klart heller ha ett mer gjennomført spill, enn ett uferdig ett, med patch på patch på patch, som kanskje ikke fikser feil osv.. Så.. Egentlig er god nyhet ;P hehe
tiiim Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Hvis jeg oppdager bare så mye som én bugg når spillet blir utgitt om så lenge som til år 2008 kommer jeg til å gå helt mææææd
ttt Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Så lenge ja. Jaja, dei må vel nesten vente til folk faktisk har god nok hardware til å spele spelet. Då trur eg at held meg borte frå informasjon rundt spelet til utgjevingsdatoen nærmar seg.
tiiim Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Det kjipe kan kanskje være at det grafiske vi har blitt så imponert over i Alan Wake blir nestn borte sammenlignet med andre spill som kommer i 2008... kan jo være noe negativt for Remedy
worthy Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Huff.. Får litt blandet følelser her, gleder jo meg veldig til det og håpet det skulle komme i 07, men får bare håpe at det blir mye bedre enn det kunne blitt hvis det ble gitt ut til neste år.
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 (endret) Tipper det er en MGS-avgjørelse. Microsoft er nok lite interessert i å ha to av sine heteste titler i Halo 3 og Alan Wake utigitt samme høst... Endret 4. desember 2006 av qoutor
Skogslik Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 likte ikkje helt dette her nei, hadde gledet meg til og få tak i spillet til neste år.. men men.. får se det positive i det, spillet blie jo bare bedere
tiiim Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Tror Halo 3 og Alan Wake treffer hvert sitt publikum. Selv er jeg ingen fan av Halo serien men er virkelig keen på Alan Wake.. Men virker så usansynelig, 2008... det er over 365dager til (og jeg er sikker på at det blir tidligst i slutten av janaur/februar)... Håper virkelig GTA og L.A. Noire blir megafett så jeg får kortet ned ventetiden...
Goliath Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Enda en grunn for å ikke kjøpe G80 med en gang!
Hr. Jenssen Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Det kom ikke som noen bombe at spillet har blitt utsatt. Vi har jo fått hørt minimalt om spillet da, bortsett fra historien (grovt sett) og at verdenen skal være stor og sømløs, etc. Likevel, litt rart, fordi jeg har sett flere videoklipp fra BETA'ene, og det så da ikke så uferdig ut der. Jaja, så lenge de ikke begynner å hype tidlig, så gjør det ingen ting.
MindTooth Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Dette tar jeg egentlig med en god tanke, da jeg vil tro at Remedy vil jobbe for å lage et like flott spill som Max Payne. (Selv om begge var litt kort). De ønsker sikkert å sette seg inn i koden til DirectX10 vil jeg tro. Pluss at som det er sagt tidligere i tråden, ingen har quad prosessor enda
Xiphac Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Personlig så venter jeg heller litt lenger på et spill som er gjennomført bra,istedefor noe "haste-releaser" fulle av bugs. Alan Wake blir suverent den dagen det kommer,og Remedy tror jeg neppe skuffer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå