Gå til innhold

Gal gamer hater Rainbow Six! (video) X360

Kjeksmestern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten morsom, er litt for mange av den type filmer ute. Og noe sier meg at han bare ødela en cd/dvd og ikke Rainbow6, man får jo faktisk bare se baksiden av platen. Men menl, man han prøvde jo :p

Skrevet

Like morsomt som Kristen Gislefoss på stand-up det her...

For å gjøre det enda mer tragisk så valgte de altså å plassere en flaske med "sprit" på bordet som han drikker av.

Skrevet

Morsomt? Nei..

Rart at han ikke viser fronten på DVDen når han knekker den. Kan jo være hvilken som helst CD/DVD plate han knekker..

Vodkaflaska på bordet.. Ååååå så tøff..

Nei.. :nei:

Skrevet
Eg fekk første kommentar på den ubrukelege videoen.

Rart kva folk gjer for litt oppmerksomhet!

7421321[/snapback]

Ironi er et fint metall ;)

Nei, det der var heller tragiskt en komisk :p

Skrevet

haha, eg fekk mail av han i filmen, etter at eg kommenterte på youtube:

majorh0mer wrote:

> Hi just to let you know that the "psycho gamer" video's are actually fake. They're simply intended as a bit of light humor & satire of the original croyt videos. Sorry to hear you didn't enjoy them, if you have any suggestions we'd be glad to hear them. Ice cold productions is always open to suggestions from viewers. The entire video is basically just an overdramatization and does not actually depict "me" or any of the other ICP members realistictly. If you could keep this information low key, ICP would be most grateful as the success of it's future projects depends on it. Thanks,Mike

Skrevet (endret)

Er ikke det der den samme duden som skriker til et Unreal Tournament-spill? Bare at der er han tysk? :p

Sjekk her :p

Jeg er ikke sikker, men han virker lik, bortsett fra stemmen og språket :p

EDIT: Glem det :p

Endret av Amored

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...