snurrekaninen Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 innstalerte bf2 special forces idag men spillet starter ikke..og ja, jeg har innstalert bf2 oppdatert skjermkort driver i forrige uke..når jeg starter spiller får jeg meldig om noe som jeg ikke skjønte mye av, se vedlegg mulig feilpostet men..
Bendorama Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 innstalerte bf2 special forces idag men spillet starter ikke..og ja, jeg har innstalert bf2 oppdatert skjermkort driver i forrige uke..når jeg starter spiller får jeg meldig om noe som jeg ikke skjønte mye av, se vedlegg mulig feilpostet men.. 7417526[/snapback] er vist du feks har instalert BF2 på D: så blir altså BF2:SF instalert på C: så du må avinstaler BF2 å legge over på C: så instaler SF. Vist du då har instalert BF2 på en annen partisjon en C:
snurrekaninen Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 er vist du feks har instalert BF2 på D: så blir altså BF2:SF instalert på C: så du må avinstaler BF2 å legge over på C: så instaler SF.Vist du då har instalert BF2 på en annen partisjon en C: har de på forskjellige partisjoner ja..men tusen takk for svar
Bendorama Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 er vist du feks har instalert BF2 på D: så blir altså BF2:SF instalert på C: så du må avinstaler BF2 å legge over på C: så instaler SF.Vist du då har instalert BF2 på en annen partisjon en C: har de på forskjellige partisjoner ja..men tusen takk for svar 7418164[/snapback] np, akkurat samme fekk jeg å oppleve, ikke gøy :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå