Gå til innhold

VAC - hvor lenge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om hvordan du kan se hvor lenge Steam-accounten din er banna? Accounten min ble banna på CS 1.6, pga at jeg hadde lånt den bort til en kamerat for en stund tilbake.

Noen som vet om noe jeg kan gjøre for å sjekke hvor lenge accounten er banna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg ble 'bare' banna i et år.

7409583[/snapback]

Det var under VAC1 perioden. Etter VAC2 ble releaset endret de EULA'en og permbanner alle som blir tatt

Skrevet

Dette er litt synd, ettersom jeg lånte bort kontoen min til broren min for en god stund siden, og han måtte selvfølgelig bare prøve å jukse litt. Han ble tatt, og nå er kontoen min banna for alltid. Hurra! Ikke at det gjør noe nå lenger, ettersom jeg så og si aldri spiller lenger.

Skrevet
Alle har en unnskyldning.

7410896[/snapback]

Vel, det er faktisk sant. Fordi jeg spiller ikke CS så mye selv, så han bruker den når jeg ikke bruker den. :/

Skrevet
Okay skjønner. Er dritt når sånt skjer, men er lite å gjøre. Man kan ikke stole på småsøsken, det har jeg i alle fall lært!

hehe ;)

7410862[/snapback]

Nå er broren min noen år eldre enn meg da, men det beviser bare at man ikke kan stole på søsken, uansett alder. :wee:

Skrevet
Okay skjønner. Er dritt når sånt skjer, men er lite å gjøre. Man kan ikke stole på småsøsken, det har jeg i alle fall lært!

hehe ;)

7410862[/snapback]

Nå er broren min noen år eldre enn meg da, men det beviser bare at man ikke kan stole på søsken, uansett alder. :wee:

7410981[/snapback]

Hehe, ja - ikke sant! :)

Skrevet
Alle kommer med venner og brødre... Alltid! smh

7424264[/snapback]

Har ikke fått en VAC-ban enda så jeg har ikke klart å beskylde noen enda...Får vel komme igang når jeg kommer hjem.

Skrevet
Alle kommer med venner og brødre... Alltid! smh

7424264[/snapback]

I mitt tilfelle så stemmer det nok ganske riktig, det jeg skrev.

7426306[/snapback]

Folk kan tro akkurat hva de vil. Om de tror vi sitter og ljuger er det deres problem! ;)

Skrevet
New Valve Anti-Cheat technology caught a few people cheating in Counter-Strike: Source and other games this week -- over 10,000. VAC detects anyone using cheat software and permanently bans their Steam account. We expect to see a surge of forum posts laying blame squarely at the feet of "my little brother."

Går ikke an å lure Valve med sånne ting :)

Skrevet (endret)

Skal ikke nekte dere å tro at jeg ljuger, men det er nå sant det jeg sier.

Dessuten så er begge mine brødre eldre enn meg (Vrengtpolvott).

Endret av Kadmium
Skrevet
New Valve Anti-Cheat technology caught a few people cheating in Counter-Strike: Source and other games this week -- over 10,000. VAC detects anyone using cheat software and permanently bans their Steam account. We expect to see a surge of forum posts laying blame squarely at the feet of "my little brother."

Går ikke an å lure Valve med sånne ting :)

7428657[/snapback]

Skulle AKKURAT til å slenge opp den samme qouten :p Er så standard med brødre osv.. Tror nesten mer på "en alien stakk av med maskina for så å cheate på MIN account"..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...