jossi166 Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Hei Jeg er ikke så kjempe flink med c programmering, men jeg lurer på hvordan man kan lage knapper, slik at det ikke er et dos-vindu. Må man bruke et program eller? Takk for alle svar
Dead_Rabbit Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 (endret) Sjekk FAQen. Du må bruke et tredjeparts bibliotek for dette. Endret 2. desember 2006 av zirener
DeadMeat Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Jeg vil anbefale QT http://www.trolltech.com/products/qt funker paa flere platformer og er relativt enkelt aa bruke.
DarkSlayer Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 ehm ... hopp over til java eller c#. Finn deg en bok. Dette fordi det er enklere og lettere å komme i gang med gui programmering, og få til noe med mindre arbeid. Siden du kan lite c (og det er et problem), så blir det veldig umotiverende å slite i litt avanserte bibliotek i c++. Da er det greiere å få litt feeling på ting i andre språk. En god programmerer kan mange språk vettu. GUI er egentlig litt komplisert, og er man uerfaren og kan man for lite så kan det bli litt slitsomt, og c++ gjør det jo ikke enklere for å si det slik. Win32 er mulig å progge selv om det er utdatert, men det er mye tutorials til det som er kjekt. QT er kult ja.
Giddion Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Er java platformuavhengig? 7729323[/snapback] okai dette var også et sted å spørre om det. Jepp java er platformuavhengig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå