Gå til innhold

Juleavatartråden for nominasjon til konkurranse


Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det må være opp mot 40 nominerte her, men er vel kun 4-5 som jeg i det hele tatt vil vurdere å stemme på.

 

Ser at Psilocybe vant i 2004, med fredrikrb på 2. og Darkness på 3. [link] Faktisk en juleavatarkonkuranse med premie, av alle ting :)

 

I fjor byttet Psilo og Fredrikrb plass og fredrikrb gikk av med seieren. [link]

 

I år er ikke fredrikrb med, såvidt jeg kan se. Noen som husker hvordan hans avatar så ut i fjor?

Lenke til kommentar
Det må være opp mot 40 nominerte her, men er vel kun 4-5 som jeg i det hele tatt vil vurdere å stemme på.

(...)

I år er ikke fredrikrb med, såvidt jeg kan se. Noen som husker hvordan hans avatar så ut i fjor?

7464950[/snapback]

Jeg telte nettopp og det er 49 nominerte om jeg telte riktig.

 

Jeg husker ikke hvilken avatar han hadde i fjor, men seieren var sikkert ufortjent :ph34r:

 

@Mr.Crowley, er laget masse juleavatarer i avatartråden til folk, sjekk i den om du finner noen gode juleavatarer.

Lenke til kommentar
Er glad det ikke er jeg som organiserer denne konkurransen  :)  Det mangler ikke på nomineringene.

Holder det med to tråder til avstemningen?

7465091[/snapback]

Vet ikke helt :\

 

Edit: Og der var det slutt på nomineringsrunden. Fra og med dette trispunkt er det ikke mulig å nominere noen avatarer. Avstemninger vil bli satt opp så snart jeg har funnet en passende løsning. Denne løsningen bør baseres på antall nominasjoner, og må derfor tenkes gjennom.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...