Gå til innhold

Juleavatartråden for nominasjon til konkurranse


Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med og oppdadere første post Orresnei?

7425405[/snapback]

Han gjør det når han får tid, så tror nok ikke det hjelper at du spør om det ;)

7425423[/snapback]

Du har så rett så rett. Oppdatering skjer når jeg har tid såvel som ork. Skal oppdatere tråden emd de nyeste nominasjonene nå.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
Hehe, bra avatar firetrucken, lagt mye arbeid i den?

7425316[/snapback]

 

Først slengte jeg bare på en nisselue :p Etterhvert fant jeg ut at det ble litt kjedelig, så jeg tok den inn i Photoshop og mekka litt videre.. Tok en liten stund ja..

7425440[/snapback]

Blei ihvertfall pent. :)

Lenke til kommentar
Hehe, bra avatar firetrucken, lagt mye arbeid i den?

7425316[/snapback]

 

Først slengte jeg bare på en nisselue :p Etterhvert fant jeg ut at det ble litt kjedelig, så jeg tok den inn i Photoshop og mekka litt videre.. Tok en liten stund ja..

7425440[/snapback]

Blei ihvertfall pent. :)

7426035[/snapback]

 

Takk :xmas:

Lenke til kommentar
Herre jemini, hold nå litt kvalitet på nominasjonene. Halvparten av avataren er jo bare de brukerne har til vanlig med en dårlig tegnet (der er noen unntak selvfølgelig) nisselue på. Jeg kan garantere at i hvert fall ti av de nominerte kommer til å ende opp med maks to stemmer.

7426083[/snapback]

Hvem folk ønsker å nominere får bli opp til dem selv. Det er jo ikke akkurat en nyhet at brukere ofte nominerer avatarer på grunn av at de kjenner brukeren. Er ikke veldig mange tilfellene der det faktisk er avataren som står til grunn for nominasjonen. Slikt kan man desverre ikke gjøre noe med. Så får man heller se hvem som vinner avstemmningene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...