Gå til innhold

Syns dere Warlocks er overpowered?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp, world of roguecraft filmene har virket!

7399750[/snapback]

Jahh, er ganske latterlig når man tenker på det ^^

Der kan man begynne å snakke om noskilla fyr...

7399857[/snapback]

Han er faktisk veldig skilled.

7399878[/snapback]

Ok =)

Der forsvant ialfall det som var av din troverdighet, la oss si at han var skilled. Det var ialfall ikke motstanderne hans :)

Lenke til kommentar

Hva er det med folk som ikke forstår hva World of Roguecraft handler om?

 

Hele konseptet "skills" er totalt fjernet i filmene, noe som er poenget. Filmene demonstrerer at en enkelt spec kan vinne alle kamper, til og med naken.

 

Så slutt å bland "skills" med World of Roguecraft i det hele tatt, hele poenget med filmen er at det er ikke-eksisterende.

 

Men nok OT fra meg.

Lenke til kommentar
Men fortsatt 90% sjanse for alle classes og 100% for 3 classes :)

 

Beklager, hvis du ikke innser at du har driti deg ut med det utsagnet ditt så er det nytteløst å diskutere videre.

 

"100% umulig" er umulig i seg selv, da det strider så til de grader mot Murphys lov.

 

Det spiller ingen rolle hva du påstår her, det kan godt hende det er 99,9% umulig, men 100% umulig GÅR IKKE AN.

7399691[/snapback]

I et spill så går det fint ann jo hvis blizz gir Dotsa våre 7000-8000 damage skulle jeg likt og se den warrioren som overlevde, etter det +++ andre spells. Han sa ikke at det var 100% skjanse for at locken også overlevde men du dør du også tilslutt hvis det han sier stemmer, og jeg ser ingen grunn til at han skulle lyve om noe sånt.

7399710[/snapback]

 

Det er bare det at et slikt utsagn ikke er gyldig, når man hevder at warrioren taper "100% av alle gangene".

Det er en faktisk umulighet.

Hvis en warrior bare vinner EN gang mot en warlock, så er det nok til at utsagnet kan stemples som en løgn eller i beste fall uvitenhet.

7399811[/snapback]

Eller en skrivefeil etter alt du vet. Ikke vær så ivrig etter og kjefte på andre og stopp opp og tenk over hva du sier.
Lenke til kommentar

Jeg spiller Warlock, Rogue og Warrior. Warlock er den letteste av alle klassene å drepe for alle karakterene mine.

 

morsomt at rogues nå etter 2 år med undertrykkelse fra clothiene

 

det tok Blizzard 2 år for å skjønne at det var noe galt med classn

 

Hvor lenge har du spillt egentlig? 1 år eller er du bare helt tilbakestående?

Lenke til kommentar
Hehehehe....

Nei.

Jeg sluttet med locken min på 35-40 fordi jeg var kjedelig imba allerede da. DoT'n Run krever jo så ekstremt med skills. Eller fearlock av alt annet en Undeads.

Og da kan jo du si meg hvilken klasse som kremer så EKSTREMT med skills å levle opp.

Warlock her ikke serilg owerpowerd før 60 og masse imba stats. Warlock er faktisk den klassen som er tregest å levle opp, eller kansje det var paladin.

En annen ting, var det ikke sånn at fear ikke har diminishing returns ?

Haha, jeg må le. Fear har diminishing returns. Fear har tre ganger så stor sjanse for å breake i PvP i forhold til PvE. Den der suppe-levlinga di til 35 har INGEN sammenligningsgrunnlag til level 60 PvP.

Lær litt om klassen før du bryter ut påstader som ikke er sant. Det kan være folk her som faktisk tror det.

Når de i tillegg får den soleklarte beste buffen i forhold til TBC blir det latterlig. En heal der, fire- immunity der (se for deg en mage sheeper; AP+Pyro;POM+Pyro;FB, BW. Locken immun etter første Pyro som han kanskje resista 50% av pga Felhunter. Haha), Aoe- stun som scaler med +dmg der, og der borte 'dmg hvis dispel', enda lengre borte en latterlig syk AoE (SoC) og i kroken helt der borte en pet med cleave og intercept ... Jeg vet ikke om Avoidance gjelder for locken eller bare pet'et. For mager sin del får vi håpe på kun pet :roll:

Hvor mange warlocks er det som bytter pet i combat? Hvor mange warlocks har 41 talents i alle talent-trees? Det er ingen skal jeg si deg.

Det kan kansje være enklere å whine når man gir eksempler der en warlock bruker alle mulige hjelpmidler, inkludert respecc.

Å se locks whine er som å se noen pisse i motvind. Morsomt å se på, men man får medfølelse fordi de ikke klarer å tenke lengre enn sin egen nesetipp.

Det er artig å lest at du har skrevet dette, for det virker ikke som du kan en dritt om warlock bortsett fra "omgomgomg nrefcoil 800 and HEALZ!=!=!=!"

7398943[/snapback]

 

 

Kjære vene, Pyro. Sorry at jeg tråkket klassen din på tærne!

 

La meg klarifisere litt:

 

- Levlet til en plass mellom 35 og 40. Ble jumpet av alt som fantes av røde horder når jeg hadde mobs på meg. Fear, løp, ikke noe problem. Døde kun noen få ganger. Mitt poeng: God overlevelsesevne allerede før skillcoil.

At lock er treg å levle er ikke av betydning.

 

- Diminishing Returns på fear. Okies! Det er det! Er en stund siden jeg spilte sel, så jeg husket ikke. Hvis man blir fearet for andre gang av en lock så er man død (Hvis man ikke er undead), så en 3de fear har jeg aldri opplevd.

Det var derfor jeg putta et spørmsålstegn bak setning min.

 

- 3x 41- pointers? Joa. Hadde ikke vært dumt det. Poenget mitt var at locks har som kanskje eneste klasse fått velldig gode endtiers i alle 3 trærne. Rogues kan diskuteres om har fått noen, warriors likedan, hunters har 2 gode, mages 1 eller 2 ?, paladins tja.... osv. Warlocks kan velge fritt i talenttreet sitt, og ende opp med gudelige ting uansett ! Du syns ikke det er litt ubalansert at du kan få 20% sjans til å låse ned et helt talenttre på hit ?

 

 

- Nei, jeg vet ikke alt om locks. Men dette jeg vet:

-Har du cooldown på trinket er det GG. Er du undead har du god sjans.

-Klarer du mot formodning å drepe en lock er det bare å håpe at du rekker å komme ut av combat for å spise før dots'ene dreper deg, og samtidig håpe at de andre ikke ser deg i busken du har gjemt deg. (Cinnamon Roll er ikke dumt)

-Hvis du ikke klarer å hindre Fear nummer 2 vinner warlocken. Warriors har det lettere her.

-Felhunter > Mages og druids

-Seduce- lock > resten. Imp Sap (kommer til å bli lettere tilgjengelig i BC) er et bra hjelpemiddel, men da gir du avkall på andre ting som er bedre totalt sett.

-Felhunter>Rogues hvis det er trangt om plassen og roguen ikke har mulighet til å gå rundt.

-Soullink>din DPS

-Orc warlocks>rogues

-WotF trenger en nerf

-Nightfall kan procce 3 ganger eller flere iløpet av kort tid, selv om det er sjelden.

 

Jada. Jeg skal "L2P" og "GTFO OWR FORAMZ!"

Endret av kristteo
Lenke til kommentar
Ingen classes har sjans mot warlocks i bc, selv prep rogue som bruker 2x cloak of shadows.

 

Vent og se.

7398594[/snapback]

Vel.. som du så fint avslutta med, vi får vente og se. Men håper blizzard har balansert klassen vår litt mer, gjort oss litt mindre dødelige i PvP mot å booste nytteverdien vår i end-game over summoning for latecomers og imp til tanksa.

 

Men æ tror nok at rogues blir en klasse å regne med i TBC også, 1-vs-1 dueller også. Morsommere å slå kompiser i duell uten å få "warlocks trenger ikke skill" slengt i fleisen hvergang :D

7398655[/snapback]

NÅ var det vel sånn at Warlocks trenger veldig mye mindre skills i BC da dere får Intercept pettet deres :w00t: (Felguard anyone?)

Lenke til kommentar
Hvor lenge har du spillt egentlig? 1 år eller er du bare helt tilbakestående?

7400048[/snapback]

Beklager men jeg kan ikke riktig si at jeg skjønner hva du mener?

Jeg har spillt siden release, hva er det som gjør meg og de 200 andre folkene på WoW forumet tilbakestående?

7400180[/snapback]

 

Fordi du sier at warlocks er overpowered og at det ikke er SKILLZ som gjør at alle warlocks er nr1 PvP- klasse ? :hmm:

Lenke til kommentar
Hvor lenge har du spillt egentlig? 1 år eller er du bare helt tilbakestående?

7400048[/snapback]

Beklager men jeg kan ikke riktig si at jeg skjønner hva du mener?

Jeg har spillt siden release, hva er det som gjør meg og de 200 andre folkene på WoW forumet tilbakestående?

7400180[/snapback]

...Fordi du sier at det har vært slik siden release?

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
NÅ var det vel sånn at Warlocks trenger veldig mye mindre skills i BC da dere får Intercept pettet deres  :w00t: (Felguard anyone?)

7400115[/snapback]

 

Felguard krever 41 poeng i et tre, ingen warlocker "får" felguard. Så er det jo også positive ting med felguarden, castere slipper spell-lock og resistance over de 100, og melee-folk slipper paranoia + seduce. Intercept krever også en viss avstand, så en warrior som charger/intercepter eller en rogue som åpner fra stealth vil være for nær.

 

Felguarden er jo også mottagelig for enkelte former for cc, som fear/roots/hamstring/piercing howl/intimidating shout..

Lenke til kommentar

Morro at folk snakker om "skills" hele tiden. Uansett hvilken class du spiller, så sitter du bare å trykker på knapper.. -_- Timing, that's what it's all about!

 

Og til dere som klager på warlocks nå, før expansion, YOU HAVE SEEN NOTHING YET!

 

(Tipper at ca alle nubs kommer til å gå rundt med Felguard + SL og får alle til å grine, hihih)

Lenke til kommentar
Morro at folk snakker om "skills" hele tiden. Uansett hvilken class du spiller, så sitter du bare å trykker på knapper.. -_- Timing, that's what it's all about!

 

Og til dere som klager på warlocks nå, før expansion, YOU HAVE SEEN NOTHING YET!

 

(Tipper at ca alle nubs kommer til å gå rundt med Felguard + SL og får alle til å grine, hihih)

7400633[/snapback]

Jeg skal specce bedre COE/COS og ruin tipper det er den beste PVE speccen du kan ha mens du fortsatt eier i PVP.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...