Gå til innhold

Syns dere Warlocks er overpowered?


Anbefalte innlegg

Kombat-Kaare når du er level 70 på betaen motbevis meg, du er vel ikke engang en beta tester.

 

WARLOCKS ER IKKE OP I LIVE MEN DE ER HELT SJUKE I BETA.

 

End of story (Personlig liker jeg fear/polly fiksen, 12 sec dependable eller 5-20sec undependable? nå vet du at den varer 12 sec mao noe en god pvp mage/warlock vil kunne bruke fint)

7398715[/snapback]

 

Du må jo være rimelig dum om du klarer å påstå at "du er 100% død om du møter en warlock".

 

En 100% sjanse for tap er noe sånt som "et paladin shield som ikke kan dispelles, og om du slår på den så dør du."

 

DET er en 100% sjanse for tap.

 

Jeg sier ikke at warriors sliter mot en warlock, men når du presterer å si "100% sjanse for tap" så fortjener det et motsvar.

Det har ikke noe med å gjøre at jeg skal motbevise deg eller ikke, enkel tankegang og resonnering tilsier at det du sier er løgn.

7398763[/snapback]

Tror ikke han helt har forstått prosentregning, når sant skal sies så e godt geara furywarriors den klassen æ har mest problemer med.. skaden de disher ut på no-time e bare grusom. Og den berykta deathcoil gir dæi ikke rare pusterommet siden de intercepter tilbake omtrent like fort, kan ikke tenke mæi det forandrer sæi til TBC siden warriors er klassen som skalerer best med gear :no:

Endret av dalamar80
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehehehe....

Nei.

Jeg sluttet med locken min på 35-40 fordi jeg var kjedelig imba allerede da. DoT'n Run krever jo så ekstremt med skills. Eller fearlock av alt annet en Undeads.

Og da kan jo du si meg hvilken klasse som kremer så EKSTREMT med skills å levle opp.

Warlock her ikke serilg owerpowerd før 60 og masse imba stats. Warlock er faktisk den klassen som er tregest å levle opp, eller kansje det var paladin.

En annen ting, var det ikke sånn at fear ikke har diminishing returns ?

Haha, jeg må le. Fear har diminishing returns. Fear har tre ganger så stor sjanse for å breake i PvP i forhold til PvE. Den der suppe-levlinga di til 35 har INGEN sammenligningsgrunnlag til level 60 PvP.

Lær litt om klassen før du bryter ut påstader som ikke er sant. Det kan være folk her som faktisk tror det.

Når de i tillegg får den soleklarte beste buffen i forhold til TBC blir det latterlig. En heal der, fire- immunity der (se for deg en mage sheeper; AP+Pyro;POM+Pyro;FB, BW. Locken immun etter første Pyro som han kanskje resista 50% av pga Felhunter. Haha), Aoe- stun som scaler med +dmg der, og der borte 'dmg hvis dispel', enda lengre borte en latterlig syk AoE (SoC) og i kroken helt der borte en pet med cleave og intercept ... Jeg vet ikke om Avoidance gjelder for locken eller bare pet'et. For mager sin del får vi håpe på kun pet :roll:

Hvor mange warlocks er det som bytter pet i combat? Hvor mange warlocks har 41 talents i alle talent-trees? Det er ingen skal jeg si deg.

Det kan kansje være enklere å whine når man gir eksempler der en warlock bruker alle mulige hjelpmidler, inkludert respecc.

Å se locks whine er som å se noen pisse i motvind. Morsomt å se på, men man får medfølelse fordi de ikke klarer å tenke lengre enn sin egen nesetipp.

Det er artig å lest at du har skrevet dette, for det virker ikke som du kan en dritt om warlock bortsett fra "omgomgomg nrefcoil 800 and HEALZ!=!=!=!"

Lenke til kommentar
Unstable affliction funker om noen bruker divine shield btw :)

 

Når jeg sa 100% sikkert var det snakk om warrior, det er HELT 100% sikkert selvom du dreper warlocken og. (Samma gjelder rogues, mages)

7399480[/snapback]

 

Det er det aldeles ikke.

Ser at du ikke tok deg tid til å lese innlegget ordentlig og resonnere iltt over hvilket latterlig utsagn det egentlig er.

Lenke til kommentar

Spiller warlock, shaman og rogue selv.

 

De jeg har problemer mot er de som kan spille sine classer, i og med at jeg kan spille dem (dog ikke spilt så alt for mye på warcocken) kan jeg gruse de som ikke kan klassen sin.

 

Alle klasser er bedre egnet mot noen klasser enn andre, det som gjelder er å vite hva din klasse kan gjøre mot den andre klassen. Ved å kjenne motstanderens klasse inn og ut, kan du countre den på best mulig måte. Syntes forsåvidt shaman, rogue og warlock er imba i pvp i alt annet enn 2+ ^^

Lenke til kommentar
Uansett poenget mitt var ikke hvem som eier hvem, men at warlocks ikke er så imba som alle tror. Tingen er bare at dem som spiller warlocks oftest veit hva dem gjør, og har peiling, siden dem som ikke har peiling går lei klassen før dem er lvl 30.

 

Warlocks er jack of all trades and master of none!

7398029[/snapback]

Tull og tøys, hvorfor skulle dette være tilfelle? Er ingen logisk grunn for at locks skulle være mer skilled enn andre, heller tvert om, siden dere stort sett aldri svetter i pvp.

 

En klasse som kan dotte meg for 100% hp på 4.5 sekunder, for så å holde meg feared/death coiled til jeg er død, krever ikke skill.

7398041[/snapback]

Dots gjør MAKS 2000damage. hvis dette er alt du har av HP burde du skaffe deg mer stamina på gearet ditt.
Lenke til kommentar
Uansett poenget mitt var ikke hvem som eier hvem, men at warlocks ikke er så imba som alle tror. Tingen er bare at dem som spiller warlocks oftest veit hva dem gjør, og har peiling, siden dem som ikke har peiling går lei klassen før dem er lvl 30.

 

Warlocks er jack of all trades and master of none!

7398029[/snapback]

Tull og tøys, hvorfor skulle dette være tilfelle? Er ingen logisk grunn for at locks skulle være mer skilled enn andre, heller tvert om, siden dere stort sett aldri svetter i pvp.

 

En klasse som kan dotte meg for 100% hp på 4.5 sekunder, for så å holde meg feared/death coiled til jeg er død, krever ikke skill.

7398041[/snapback]

Dots gjør MAKS 2000damage. hvis dette er alt du har av HP burde du skaffe deg mer stamina på gearet ditt.

7399538[/snapback]

 

 

Ehh?

 

Imolate : Burns the enemy for 279 Fire damage and then an additional 510 Fire damage over 15 seconds.

 

Corruption: Corrupts the target, causing 822 Shadow damage over 18 seconds.

 

Curse of coruption : Curses the target with agony, causing 1044 Shadow damage over 24 seconds. This damage is dealt slowly at first, and builds up as the Curse reaches its full duration. Only one Curse per Warlock can be active on any one target

 

På min postIT lapp blir det 2600+. Spiller ikke warlock selv. så jeg vet ikke om dots stacker med +dmg. Vis så, da kommer du kansje opp i 3000+

Lenke til kommentar
Men fortsatt 90% sjanse for alle classes og 100% for 3 classes :)

 

Beklager, hvis du ikke innser at du har driti deg ut med det utsagnet ditt så er det nytteløst å diskutere videre.

 

"100% umulig" er umulig i seg selv, da det strider så til de grader mot Murphys lov.

 

Det spiller ingen rolle hva du påstår her, det kan godt hende det er 99,9% umulig, men 100% umulig GÅR IKKE AN.

Lenke til kommentar
Uansett poenget mitt var ikke hvem som eier hvem, men at warlocks ikke er så imba som alle tror. Tingen er bare at dem som spiller warlocks oftest veit hva dem gjør, og har peiling, siden dem som ikke har peiling går lei klassen før dem er lvl 30.

 

Warlocks er jack of all trades and master of none!

7398029[/snapback]

Tull og tøys, hvorfor skulle dette være tilfelle? Er ingen logisk grunn for at locks skulle være mer skilled enn andre, heller tvert om, siden dere stort sett aldri svetter i pvp.

 

En klasse som kan dotte meg for 100% hp på 4.5 sekunder, for så å holde meg feared/death coiled til jeg er død, krever ikke skill.

7398041[/snapback]

Dots gjør MAKS 2000damage. hvis dette er alt du har av HP burde du skaffe deg mer stamina på gearet ditt.

7399538[/snapback]

 

 

Ehh?

 

Imolate : Burns the enemy for 279 Fire damage and then an additional 510 Fire damage over 15 seconds.

 

Corruption: Corrupts the target, causing 822 Shadow damage over 18 seconds.

 

Curse of coruption : Curses the target with agony, causing 1044 Shadow damage over 24 seconds. This damage is dealt slowly at first, and builds up as the Curse reaches its full duration. Only one Curse per Warlock can be active on any one target

 

På min postIT lapp blir det 2600+. Spiller ikke warlock selv. så jeg vet ikke om dots stacker med +dmg. Vis så, da kommer du kansje opp i 3000+

7399651[/snapback]

Ok da litt mer enn 2000 da Dots stacker med +spell damage. Men Curse of agony gjør skjeldent så mye damage da andre curser er greiere og den ticker for velig lite i begynnelsenen. og det er langt fra alltid jeg har tid til og stå og sløse tid på og caste immolate. Death Coil derimot, ER imba. Jeg vil ikke ha Nerf fordi det faktisk er gøy og kunne ta alt, det betyr ikke at jeg alltid vinner kamper. Jeg gråter ikke hvis vi får nerf heller.
Lenke til kommentar
Men fortsatt 90% sjanse for alle classes og 100% for 3 classes :)

 

Beklager, hvis du ikke innser at du har driti deg ut med det utsagnet ditt så er det nytteløst å diskutere videre.

 

"100% umulig" er umulig i seg selv, da det strider så til de grader mot Murphys lov.

 

Det spiller ingen rolle hva du påstår her, det kan godt hende det er 99,9% umulig, men 100% umulig GÅR IKKE AN.

7399691[/snapback]

I et spill så går det fint ann jo hvis blizz gir Dotsa våre 7000-8000 damage skulle jeg likt og se den warrioren som overlevde, etter det +++ andre spells. Han sa ikke at det var 100% skjanse for at locken også overlevde men du dør du også tilslutt hvis det han sier stemmer, og jeg ser ingen grunn til at han skulle lyve om noe sånt.
Lenke til kommentar
Men fortsatt 90% sjanse for alle classes og 100% for 3 classes :)

 

Beklager, hvis du ikke innser at du har driti deg ut med det utsagnet ditt så er det nytteløst å diskutere videre.

 

"100% umulig" er umulig i seg selv, da det strider så til de grader mot Murphys lov.

 

Det spiller ingen rolle hva du påstår her, det kan godt hende det er 99,9% umulig, men 100% umulig GÅR IKKE AN.

7399691[/snapback]

I et spill så går det fint ann jo hvis blizz gir Dotsa våre 7000-8000 damage skulle jeg likt og se den warrioren som overlevde, etter det +++ andre spells. Han sa ikke at det var 100% skjanse for at locken også overlevde men du dør du også tilslutt hvis det han sier stemmer, og jeg ser ingen grunn til at han skulle lyve om noe sånt.

7399710[/snapback]

 

Det er bare det at et slikt utsagn ikke er gyldig, når man hevder at warrioren taper "100% av alle gangene".

Det er en faktisk umulighet.

Hvis en warrior bare vinner EN gang mot en warlock, så er det nok til at utsagnet kan stemples som en løgn eller i beste fall uvitenhet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...