Gå til innhold

Webshop med rockeklær...


MadSky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da blir følgende plagg å finne på kroppen min om en liten stund:

1 x Marilyn Manson - Got Violence () = 149 kr

Størrelse 4. Large

1 x System Of A Down - Mezmorize () = 349 kr

Størrelse 4. Large

1 x Tool - Green Eye () = 149 kr

Størrelse 4. Large

 

Virker nesten som om at jeg er første kunde siden kunder som kjøpte SOAD også kjøpte de t-skjortene jeg bestilte :wee:

Lenke til kommentar

Hva med å inkludere mer metal i webshoppen? Var mye bra på den siden der, men samtidig er det ikke så mye av det dere har som ikke krapyl (bare et eksempel) har. For å være mest mulig konkurransedyktig ville jeg satset på å ha alt det vanlige rockestasjet i tillegg til en del produkter som ellers er vanskelig å få fatt i på norske websider. Litt trist at vi må bestille fra USA for å få fatt i artikler fra gode norske band (tenker da spesielt på norsk metal).

 

Bare et lite tips, sjekka siden deres, designet var meget smakfullt :)

Endret av Arrosiach
Lenke til kommentar
Hva med å inkludere mer metal i webshoppen? Var mye bra på den siden der, men samtidig er det ikke så mye av det dere har som ikke krapyl (bare et eksempel) har. For å være mest mulig konkurransedyktig ville jeg satset på å ha alt det vanlige rockestasjet i tillegg til en del produkter som ellers er vanskelig å få fatt i på norske websider. Litt trist at vi må bestille fra USA for å få fatt i artikler fra gode norske band (tenker da spesielt på norsk metal).

7392759[/snapback]

Enig. Ble veldig mye poprock og "vanlig" hardrock, men veldig lite metall. Hadde vært veldig godt med en norsk butikk som kunne sende meg et godt metall-klesplagg.

 

edit:

Vurderer å kjøpte denne:

fearfactorypentagramls.jpg

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar

Nydelig at dere etterspør dette! Vi leter som noen galinger etter leverandører på mer norske band, og har funnet på blandt annet dimmu borgir... men lover at vi skal gjøre vårt for å få tak i mest mulig! kommer til å ta inn både smykker, beltespenner og annet snacks om ikke så alt for lenge.

 

Gjerne fortsett med å gi oss pekepinner.

Lenke til kommentar

#7: Bedrifter og deres ansatte har ikke adgang til å reklamere for seg selv eller sine tjenester i forumet. Kontakt ledelsen på de(t) aktuelle nettsted for reklamering. Forsøk på "snikreklame" kan medføre utestengelse. Grove tilfeller vil bli fakturert etter de til enhver tid gjeldende satser. Vi oppfordrer derimot firmaer til å registrere en offisiell bruker på forumet som de kan bruke for å f. eks svare på tiltale, kundeservice eller informering. Det skal derimot gå tydelig frem av brukeren og innleggene at det er et firma som svarer, ikke en vanlig kunde. Dette kan tydeliggjøres gjennom f. eks brukernavn, avatar og signatur. Ethvert forsøk på reklamering, som f. eks opprettelse av en ny tråd for å informere om at dere setter ned prisene, er ikke tillatt. Dersom du er ansatt av et firma, og diskuterer på forumet angående saker som f. eks varer dere selv fører, firmaet du er ansatt i eller konkurrenter av dere, skal det informeres tydlig om at du faktisk er ansatt av nevnte firma. Du trenger altså ikke opplyse om dette konstant, men kun når det gjelder saker som er relevante ovenfor firmaet du er ansatt i.

Lenke til kommentar
Synes det var direkte labert utvalg jeg... Det som var der så heller ikke så veldig pent ut. Selv om det er favorittbandet mitt sin logo som er på en t-skjorte ville ikke jeg kjøpt den når den ser mindre pen ut, men det blir jo selvfølgelig en smakssak.

7394650[/snapback]

 

Dette er orginale skjorter og restpartier etter bandenes turneer.. Det er nok en smakssak ja, men er flere av oss som synes det er kult.. skal være enig i at ikke alle er like pene, men mye av det er råfett synes jeg selv..

Lenke til kommentar

Fin side :) er vel egentlig Metallica jeg leter etter. likte den hvite skjorta med blå skrift .. men er vel mer en Ride The Lightning, Black Album eller en sort skjorte med logoen på jeg leter etter. Noen som har noen tips?

Endret av sh-
Lenke til kommentar

Hiv gjerne inn noe Svensk der og, hadde Opeth og/eller katatonia vert til salgs der hadde dere plutselig hatt en kunde til (meg) :)

 

Utrolig vanskelig å få tak i noe fra de.

 

Ellers falt den veldig i smak, kjøper nok neste gang hos dere, men ikke helt ennå - kjøpte nettop en del annet bandklær fra en annen butikk. (som jeg fremdeles venter på, meh.. USA :()

Endret av Akarno
Lenke til kommentar

Heihei!

 

Opeth, Meshuggah, Kamelot, Lacuna Coil og en drøsssssss! med andre metal band har vi nå funnet leverandør på. Produktene kommer opp i webshopen i løpet av uken. Sjekk innom! og gjerne registrer deg som kunde selv om du ikke bestiller fra oss nå.. da vil du få en nyhetsmail fra tid til annen om nye produkter og band.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...