OnQT Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Jeg har ikke testa, så vet ikke om det funker. (Horde to Alliance) 101 101.......................................Zug Zug UO UO............................................HA HA 27 11 11......................................mu ha ha D F Z...............................................L A G U G U..............................................L O L As As As....................................Ha Ha Ha aw................................................ .......no L t A A F......................................N l G G A d e d................................................. ...l o l (Alliance to Horde) h i................................................. y o........... ss ee oo p................................Me love u....... D a p Ee bb...............................You Lose....... zz fff........................................never.. .......... Fff d Ss pp.............................Very Mean....... Ss B ppp.................................Me Evil............ D a p aa B ppp........................Youre Evil........ D a p aa Ss pp........................Youre Mean......
DaXoN Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 har du en som virker mot aliance som sier I Fucked your mamma? hehe eller noen som sier All on me suckers?
ugotabanana Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 (endret) L t A A F......................................N l G G A - Denne fungerer iallefall 110% Endret 29. november 2006 av brutti
DeadbeaT Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 d e d................................................. ...l o l å ha en voersettelse for lol er jo unødvendig. alle som har spilt i mer enn 2 uker vet jo å sette pris på bur/kek ^^
.tomf Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 (endret) "ag ee oo p" betyr også "Me Love You". Ropte det mot en horde en gang, fikk /love tilbake så jeg tror det funker. Edit: Her er en link som kan være litt interessant. http://projectazeroth.xwiki.com/xwiki/bin/view/Main/WebHome Endret 29. november 2006 av TomFu
Are.......... Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 (endret) Dette skjønner jeg ingen ting av... Forklare noen? Endret 29. november 2006 av Are..........
chokke Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 L t A A F......................................N l G G A - Denne fungerer iallefall 110% 7384936[/snapback] forr hvem - fra hvem?
Chrynarx Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 L t A A F......................................N l G G A - Denne fungerer iallefall 110% 7384936[/snapback] forr hvem - fra hvem? 7385843[/snapback] Horde til allilol, ble hvertfall spamma det av en horde hunter!
JoeDohn Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 L t A A F......................................N l G G A - Denne fungerer iallefall 110% 7384936[/snapback] Super den, hvis man har lyst på en tredagers.
knux Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 L t A A F......................................N l G G A - Denne fungerer iallefall 110% 7384936[/snapback] Super den, hvis man har lyst på en tredagers. 7389226[/snapback] No shit, opplevd det.. trykka feil makro faktisk. <-- TRUE
John Keats Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Kan man få ban for å skrive L t A A F i chatten? Blizzard sin feil at de oversetter det på den måten da når man ikke har muligheten til å finne ut hva det betyr for motsatt faction.
Speik Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Hvorfor ikke bare skrive /e says: det du vil si til den andre faksjonen.
.Marcus Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Hvorfor ikke bare skrive /e says: det du vil si til den andre faksjonen. 7392562[/snapback] Da vil den andre faksjonen se: Xxxx makes some strange gestures. Derfor.
JoeDohn Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Kan man få ban for å skrive L t A A F i chatten? Blizzard sin feil at de oversetter det på den måten da når man ikke har muligheten til å finne ut hva det betyr for motsatt faction. 7390771[/snapback] Når folk eksperimenterte med dette for halvannet år og mer sida så kan jeg skjønne at sånt kan oppstå ved tilfeldigheter. Sjansen for at noen skriver "L t A A F" i nærheten av alliance HELT ut av det blå den dag i dag er så godt som fraværende. Antakelig kommer Blizzard til å luke vekk denne med tida, noe som er helt ok. Syns også det er helt greit å reporte folk som spammer sånt (eller skriver det med overlegg i det hele tatt), for det er ganske usmakelig sånn helt på bånn.
Dingot0m Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 (endret) Om du skriver J O Q T G A A I P på gnomish oversettes det til D I E F A G G O T for dem som ikke forstår det. Tilogmed Alliance. Vet den funker, fikk meg en tredagers når jeg yella det mens jeg ble corpsecampet Mulig det er J Q O T G A A I P, husker ikke helt. Lenge siden jeg har brukt den. Endret 30. november 2006 av Dingot0m
MrLee Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Jeg vil ha en som sier "You need to go offline and grow a pair before coming back online you ganking son of a ¤%¤" og "Pick on somone your own size you ¤%&% coward"
Der Kommissar Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Pleier å si/yelle "SS EE OO D A P" som blir noe á la "me lovesyou" eller noe for hordes. Funker btw.
Frostax Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Horde til alliance: 7 123 QQ QQ = I kill HA HA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå