Gå til innhold

MP3 spiller til dama, trenger hjelp.


Anbefalte innlegg

Hallo,

 

Dama ønsker seg ny mp3 spiller, hun har en med 256MB nå, som hun syntes er litt lite. Så kanskje 1-2GB hadde vært ønskelig. Hun skal bruke den både til vanlig bruk og under trening. Hu stiller litt krav da:

-Liten, ikke noe klump.

-Ha bra oversikt, lett å finne sanger osv."god meny"

-Helst være hvit farge.

-Må også tåle å bli tatt med på trening.

 

Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo,

 

Dama ønsker seg ny mp3 spiller, hun har en med 256MB nå, som hun syntes er litt lite. Så kanskje 1-2GB hadde vært ønskelig. Hun skal bruke den både til vanlig bruk og under trening. Hu stiller litt krav da:

-Liten, ikke noe klump.

-Ha bra oversikt, lett å finne sanger osv."god meny"

-Helst være hvit farge.

-Må også tåle å bli tatt med på trening.

 

Noen som har tips?

7382330[/snapback]

 

Apple iPod nano 1 gb white til 799,-

Lenke til kommentar
Hallo,

 

Dama ønsker seg ny mp3 spiller, hun har en med 256MB nå, som hun syntes er litt lite. Så kanskje 1-2GB hadde vært ønskelig. Hun skal bruke den både til vanlig bruk og under trening. Hu stiller litt krav da:

-Liten, ikke noe klump.

-Ha bra oversikt, lett å finne sanger osv."god meny"

-Helst være hvit farge.

-Må også tåle å bli tatt med på trening.

 

Noen som har tips?

7382330[/snapback]

 

hehe.. skulle til å lage en post lik denne selv..

 

jeg tenkte litt på ipod nana til dama.. er vel 2Gb og kvit. er selv ikke sikker på det da. så kommer til å holde et øye på posten din:D

 

Zune til meg selv når den kommer :love:

Lenke til kommentar
Kan dessverre ikke si hvor du får den til 799.. hehe. Good luck hunting.

7384728[/snapback]

Kva er poenget med å informere om at ho kan få iPod Nano til 799, men ikkje fortelje kvar den er å få tak i?

 

Eg vil ikkje anbefale iPod, Apple sine haldningar til norsk lov er forkastelege.

Lenke til kommentar
Hoy igjen,

 

Hvor får jeg den til 799kr?

 

Andre forslag?

7382470[/snapback]

 

Kan dessverre ikke si hvor du får den til 799.. hehe. Good luck hunting.

7384728[/snapback]

 

Du kødder?

Denne Creativen er jo hvit, har 1GB, gode menyer, liten og god lyd.

Men hvis hun kan overleve med en som ikke er hvit burde du ta en titt på Zreative Zen V...

7384901[/snapback]

 

Ja, så ikke så dum ut den creativen, men hvordan er menyen på den?

Kan dessverre ikke si hvor du får den til 799.. hehe. Good luck hunting.

7384728[/snapback]

Kva er poenget med å informere om at ho kan få iPod Nano til 799, men ikkje fortelje kvar den er å få tak i?

 

Eg vil ikkje anbefale iPod, Apple sine haldningar til norsk lov er forkastelege.

7384965[/snapback]

ja, noen har liksom ikke helt skjønt det..

 

Hvorfor vil du ikke anbefale apple? Hva slags holdninger er det som suger?

Lenke til kommentar
Ja, så ikke så dum ut den creativen, men hvordan er menyen på den?

Menyene er ganske enkle. Hvis du ser på dette bilde blir det lettere og forklare. Play/Pause fungerer også som power knapp.

Det hjulet navigerer du deg rundt i menyen med (dette snurer ikke helt rundt, men du "vipper" det bil siden også spretter den tilbake.) Menyene har bilde og tekst så de er meget enkle og forstå. Så du blar til siden for og bytte sang, spole. Så trykker du den inn så kommer du til menyen. Trykke inn denne blir nesten det samme som enter på en data. Så er det volum knappene som er på samme side som meny hjulet.

Hvorfor vil du ikke anbefale apple? Hva slags holdninger er det som suger?

Apple nekter og ta imot produkter som er ødelagte hvis det har gått et år. Men etter norks lov har du reklamasjons rett i 2 år. De har også råtten service når det gjelder allt.

Endret av thomas ll
Lenke til kommentar
Hoy igjen,

 

Hvor får jeg den til 799kr?

 

Andre forslag?

7382470[/snapback]

 

Kan dessverre ikke si hvor du får den til 799.. hehe. Good luck hunting.

7384728[/snapback]

 

Du kødder?

Denne Creativen er jo hvit, har 1GB, gode menyer, liten og god lyd.

Men hvis hun kan overleve med en som ikke er hvit burde du ta en titt på Zreative Zen V...

7384901[/snapback]

 

Ja, så ikke så dum ut den creativen, men hvordan er menyen på den?

Kan dessverre ikke si hvor du får den til 799.. hehe. Good luck hunting.

7384728[/snapback]

Kva er poenget med å informere om at ho kan få iPod Nano til 799, men ikkje fortelje kvar den er å få tak i?

 

Eg vil ikkje anbefale iPod, Apple sine haldningar til norsk lov er forkastelege.

7384965[/snapback]

ja, noen har liksom ikke helt skjønt det..

 

Hvorfor vil du ikke anbefale apple? Hva slags holdninger er det som suger?

7385245[/snapback]

 

Jeg har ikke skjønt det? :ph34r: Jeg kan ikke si det pga regelverket her på diskusjon.no.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke skjønt det?  :ph34r: Jeg kan ikke si det pga regelverket her på diskusjon.no.

7389550[/snapback]

Hæ? Som thomas ll sa vil ikkje Apple reparere eller erstatte spelaren etter garantitida er gått ut (eitt år). Dvs. at om du får problemer med software, hardware eller batteri når spelaren er meir enn eitt år gammal må du sjølv betale for eventuelle reparasjonar.

 

I følge forbrukarkjøpsloven har du minst 2 års reklamasjonstid, eg synest dei burde utvida reklamasjonsrelgane til å kunne gi 3 og 4 års reklamasjonstid, etter 2 er det 5 som gjeld. Ein Mp3-spelar burde etter min meining vare lengre enn 2 år, men 5 er kanskje litt drygt.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...