ResidentDante Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Har hatt en del creepy kvelder med Silent Hill-serien. 7382135[/snapback] Enig, Silent Hill 1 er det skumleste jeg har spilt. Jeg var en del yngre da, og spesielt når man kom til den mørke, ekle skolen turte jeg nesten ikke spille videre. Husker jeg pleide å sitte i mørket med øretelefoner på for å øke stemningen! :!:
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 (endret) Klarte aldri å spille igjennom Marine-delen i Alien vs Predator 2, takla rett og slett ikke å sitte i kveldsmørket med surroundanlegget og høre de krypa tasse rundt. Når marines i tillegg ble slept brutalt bort mens de skrek i mørket idet jeg åpna ei dør tidlig i spillet, var det nok. Har ennå ikke tatt i marine-delen av spillet siden da Doom3 må jeg tilstå å ha spillt igjennom annethvert kapittel sammen med en kamerat. Ingen av oss fiksa helt den creepy mørke stemninga med monstre som plutselig hoppa ut fra intet midt i lommelyktlyset, for at en så måtte bytte lykta for våpen.... Husker også at Quake1 var en ganske skummel opplevelse til tider, forsåvidt det samme med Return to Castle Wolfenstein. De monstrene som kom ut av veggen nede i krypten et stykke uti spillet, i kombinasjon med lydene, satte en brå stopp for spillet der en sen høstkveld OT: -og ja, ganske åpenbart at undertegnede ikke er en fan av skrekkfilmer basert på overnevnte uttalelser, tross i at en er et stykke oppe i tyveårene "Skummel scene?!" *Henda foran øynene, fort!* "pffh..." Endret 29. november 2006 av Slettet-45jaQkrH
RoninMasao Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Min verste støkk til no fikk jeg i Cold Fear til xbox, helt i starten når du går ombord i båten og lusker litt rundt, før du møter på noen av zombiene ombord. Gikk inn i et kontrollrom eller noe oppe i høyden og akkurat idet du går inn lyner det utforbi og da ser du en skikkelse utenfor vinduet.. satan eg skvatt noe jævlig da.. Flere slike gjennom det spillet forresten.. Skikkelig gjennomført creepy settings i det spillet.. håper på en grusom oppfølger på 360..
CustomTP Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 uten tvil silent hill1, 2eren var grei, 3eren greide ikke å fullføre, 4reren har jeg ikke turt å prøvd *grøsser bare på tanken*....
-Mr.T- Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Silent Hill 2 på gode gamle boxen og en 28" TV for fire år siden. Satte meg til rette midt på natta og spilte Silent Hill for første gang. Skvatt så salig noen ganger i det spillet! Spesielt på taket av sykehuset! Etter dette har jeg vel blitt skremt utallige ganger av 3ern og 4ern også.
Kjellis Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 ...å se hvor redd jenta på 6 ble da jeg spillte F.E.A.R
Flexo Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Var 12 - 13 år og spilte Return to Castle Wolfenstein. Var helt mørkt i rommet og det ble ikke bedre av musikken. En super-soldier trampa inn døra mens jeg sto der med venomen. Skvatt så fælt at jeg hoppa av stolen.
Boring Prophet Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Det må være som drittungen når jeg stakk av med min bror sin kopi av resident evil nemesis. Hadde komt til politistasjonen da Nemesis kom flygende gjennom en vegg. Gikk og la spille tilbake og la meg. Sov ikke akkuratt veldig godt :/ Ellers kvapp jeg godt en kveld jeg satt med condemned, go full, med fyllenerver fra kvelden før. Sorruond annlegg og 32" lcd. Ble så redd at jeg gjømte meg under dyna i sofan og ble liggende til jeg våkna dagen etterpå.
Kjellis Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Lyd er noe dritt når man begynner å bli skjelven. Bruker å skru ned lyden til minimalt når nervene melder seg
Kamikazesmurf Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Ingen her som husker "Phantasmagoria" på PC? Taklet ikke så veldig bra når han gjenferdet stappet hjernemasse ned i halsen på hun dama til hun kveltes... Ellers klarte heller ikke jeg å fullføre AvP2 på marine...
enator Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Min jævligste må være på condemned når de dukkene følger etter deg i det kjøpe senteret. gode fylle nerver og prosjektor går aldri bra sammen. ellers så er jo alle disse dop skallene på condemned som gjemmer seg i et eller annet skap.
blackops Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Kvapp temmelig bra første gang eg møtte på ein headcrab i ein mørk luftekanal i HL, etter det har shotgun vert fast våpen i luftekanaler . Var heller ikkje heilt rolig da eg sneik meg rundt "tentacles" i samme spill og plutselig lagde ein uventa lyd...
Ghaundan Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Satt i mørket å spilte AVP2 som marine, på hard eller noe. Smøg meg forsiktig gjennom en luft ventil, ventet på å se eller høre noe hvert øyeblikk. Da klepper fattern tak i meg "Ka du spille?!?!" "AAAAAAAAAAAAA" Datt av stolen, fyrte av ett halv magasin i taket samt en granat som drepte meg. Va lik bleik etterpå...
RoninMasao Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Phantasmagoria!! Oh my god! Hadde glemt dette jævlige spillet på en haug av CDer.. Noe av det mest skremmende med spillet var vel å åpne det quadruple CD coveret! hehe neida.. Eg og en kompis måtte til slutt bare sette på sensuren på dette spillet.. for det ble for mye for oss.. slutten var utrolig intens!!
Heales Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Det må helt klart være "System Shock 2". Det var stappfullt av skremmende og atmosfæriske opplevelser.
Rookie_NO Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 ...å se hvor redd jenta på 6 ble da jeg spillte F.E.A.R 7382995[/snapback] Det der er helt på kanten av barnemishandling Men jeg skjønner seriøst ikke hvordan folk synes det er kuult å bli skremt. Har selv en kamerat som elsker Silent Hill serien og sitter med prosjektor og surround i et mørklagt rom med store vinduer på bakkenivå... Hvorfor vil folk seg selv så vondt? Selv blir jeg bare irritert når jeg skvetter, har til dags dato ikke spilt ferdig FEAR pga skremmefaktoren, hater også å se skrekkfilmer som fokuserer på psykologisk skremming. (Asiatene er flinke til å lage slike filmer, for mye blod og gørr i amerikanske) Hater det spesielt når de gjør noe med øynene til folk (helt hvite f.eks) Kanskje jeg skal oppsøke psykolog?
_KroSjefen_ Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 resident evil 3 nemesis til ps1 var nå ganske skummelt syntes eg.. når den svære ruggen med rakettkaster kom etter deg..s..t..a..r..s.!! som sakt lengre oppe i tråden, alien versus predator som marine er og ganske creepy-..
Xoduz Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Det første spillet i UFO-serien. Midt på natta, mørkt rom, jaktet på aliens i et eller annet mørkelagt område etter å ha skutt ned UFOen deres med et av mine jagerfly... musikken, lydeffektene, de plutselige skrikene/brølene til aliens som dukker opp av intent og fyrer løs på soldatene dine - alt sammen skapte en stemning som jeg ikke har opplevd siden Jeg ble til tider ganske så skremt, kan jeg huske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå