Gå til innhold

Black metal band søker medhjelper


mr_fuck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet med at håret kan ta fyr løser vi med å enten la håret være bløtt, eller rett å slett å barbere hodet på vedkommende. Å brenne i 30 sekunder kan gjøre vondt, men er ikke livsfarligfarlig :)

 

Konserten begynner å nerme seg nå.2 uker igjen i dag.

 

Til deg som etterlyste lydklipp: Vi er i gang med en innspilling nå, og vi har deadline til e bli ferdig med en e.p dagen før konserten, så kommer garantert til å legge ut en sang da hvis alt ordner seg :D:D

Lenke til kommentar
Nei jeg er faktisk alvorlig. 30 sekunder er ikke lenge. akuratt ansiktet trenger nødvendigvis ikke bli antent, dersom det ikke er spesielt ønskelig for vedkommende. Er du interesert i å være med?

7396853[/snapback]

Ok, jeg er veldig intressert. Jeg er 140 høy og har langt hår, kan ofre håret! :D

Hvor mye i lønn blir det? Jeg ønsker også at vi tenner på ansiktet mitt. For å få mest mulig stemning!

 

Pris kan vi diskutere over PM.

 

Vennelig hilsen, dvergen.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Nei jeg er faktisk alvorlig. 30 sekunder er ikke lenge. akuratt ansiktet trenger nødvendigvis ikke bli antent, dersom det ikke er spesielt ønskelig for vedkommende. Er du interesert i å være med?

7396853[/snapback]

Ok, jeg er veldig intressert. Jeg er 140 høy og har langt hår, kan ofre håret! :D

Hvor mye i lønn blir det? Jeg ønsker også at vi tenner på ansiktet mitt. For å få mest mulig stemning!

 

Pris kan vi diskutere over PM.

 

Vennelig hilsen, dvergen.

7401422[/snapback]

 

Er du seriøs nå Det er ikke noe vits i å ta dette på en ironisk måte :hrm: Vi er ikke i stand til å betale så mye i lønn, eneste lønnen du får er selve opplevelsen,samt i bli intigrert i bandet. :)

 

Det med å tenne på ansiktet er kanskje ikke så lurt, men vi kan selvfølgelig antenne det dersom det er spesielt ønskelig :)

 

for å svare på spørsmålet til surbz00r, så er det ingen aldersgrense. Alle kan være med. Sikker på at du ikke har lyst? Merkelig at det ikke er flere som har meldt sin innteresse :ermm: men jeg skjønner at noen er bittelitt skeptiske da

Endret av mr_fuck
Lenke til kommentar

Siden du skriver at dere har profesjonelle til å slukke brannen. Disse har selvfølgelig pyroteknisk utdannelse, ikke sant? Hvilke sikkerhetstiltak blir iverksatt på forhånd? Jeg regner med personen blir innsatt med brannhemmende gelé slik at huden blir skånet. Det jeg da lurer på er: Hvilket firma tilhører pyroteknikerne dere leier inn til konsertene, og hva slags ytterligere sikkerhetstiltak vil dere ta i bruk? Dette er ting jeg tar som en selvfølge at dere har på stell. Alt annet vil være uansvarlig og på grensen til det ulovlige.

Lenke til kommentar

Og hvis dere ikke har så mye penger hvordan får dere råd til pyroteknikkere osv. Er dere i 20-årene og er i band har dere ikke mye penger.

 

 

Gleder jeg meg til å lese overskriften i VG om 2 uker, "Antent dverg gikk amok på Black Metal band" ^^

 

 

Tviler forresten på at du er seriøs, "Ansikt kan antennes ved ønske, wtf?" :p

Lenke til kommentar
Siden du skriver at dere har profesjonelle til å slukke brannen. Disse har selvfølgelig pyroteknisk utdannelse, ikke sant? Hvilke sikkerhetstiltak blir iverksatt på forhånd? Jeg regner med personen blir innsatt med brannhemmende gelé slik at huden blir skånet. Det jeg da lurer på er: Hvilkrligere sikkerhet firma tilhører pyroteknikerne dere leier inn til konsertene, og hva slags ytteetstiltak vil dere ta i bruk? Dette er ting jeg tar som en selvfølge at dere har på stell. Alt annet vil være uansvarlig og på grensen til det ulovlige.

7402106[/snapback]

 

Vi har desverre ikke ressurser til å skaffe folk med pyroteknisk utdannelse, istedenfor har vi aliert oss med noen bekjente av bandet som vil stå klar bak scenen med hver sin flaske vann dersom noe dramatisk skulle oppstå.

 

For å kommentere det med brannhemmende gele, så kan vi godt benytte det. Hadde ikke tenkt å bruke det i utgangspunktet, men dersom det er det som skal til for at noen vil være med, så kan han selvfølgelig få det :D

Lenke til kommentar

Dere vil slukke en helantent person med et par flasker vann!!?? Det er sannelig godt å se at dere har tenkt gjennom tingene grundig. Vel, lykke til med konserten, og med rettsaken som helt sikkert vil oppstå i etterkant av den forekommende "ulykken".

 

PS: Forøvrig har jeg spilt i flere metalband, og vi har gjort mye forskjellig når det gjelder sceneshow. Aldri har jeg vært borti noe så amatørmessig som dette. :nei:

Lenke til kommentar
Dette er jo garantert ikke seriøst... Sitter garantert en svett nerd å ler av dere alle nå.

7402921[/snapback]

 

Neivel? :hmm: Hva var meningen med dette inlegget? Bruker ikke tid og ressurser på å få til noe, dersom det bare er tull :nei:

 

Gå å legg deg!

7402936[/snapback]

 

Du er jo ganske useriøs da. Les dine egne innlegg! Ingen kan jo finne på noe sånt? Man vil jo får svære brannsår. Hallo! dere skal jo dynke han i bensin! Hadde vært artig å se to karer prøve å slukke flammene med to flasker vann! Panikk mens en fyr brenner og smelter inn. ;)

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Jeg er så enig med alle andre her. Man kan da virkelig ikke sette fyr på en person, uten brannsikker krem og så slukket det med vann "hvis noe dramatisk vil skje". Har du noen gang tent på bensin?? Det er ikke bare å dynke en person i bensin, tenne han på og slukket det med litt vann, uten at han får skader! Hvem i huleste heite ødelegger huden sin for en betydningsløs konsert?

Lenke til kommentar
Dere vil slukke en helantent person med et par flasker vann!!?? Det er sannelig godt å se at dere har tenkt gjennom tingene grundig. Vel, lykke til med konserten, og med rettsaken som helt sikkert vil oppstå i etterkant av den forekommende "ulykken".

 

PS: Forøvrig har jeg spilt i flere metalband, og vi har gjort mye forskjellig når det gjelder sceneshow. Aldri har jeg vært borti noe så amatørmessig som dette.  :nei:

7402900[/snapback]

 

Du kan kalle det amatørmessig så mye du vil.Vi er gode musikere alle sammen, og er stolte over det vi driver med

 

Forøvrig vil jeg nevne at jeg forstår at folk er skeptiske til dette, men vi har faktisk 3 personer stående bak scenen med vannflasker og vannbøtter for å få slukket brannen. I tilleg kan vi også skaffe et brannslukkingsapparat som kan brukes til slukkingen. Skjønner ikke helt hva som er problemet? Vann slukker som kjent ild

 

Ikke tenke på å bruke sånn brannsikker krem, OG BRUKE FOLK SOM HAR BØTTER MED VANN!?

 

Jeg tror denne tråden kan låses..

7403071[/snapback]

 

Jeg har tidligere nevnt at vi KAN bruke brannsikker krem dersom dette er ønskelig. Vi setter nemlig personsikkerheten høyt! Hva er problemet med å bruke personer med bøtter med vann? Vann er det beste slokkemiddelet, og når vi i tilleg har et brannslokkingsapparat, så føler vi at vi er på den sikre siden.

 

Hva mente du med at denne tråden kan låses?

 

mr_fuck hvor gammel er du?

7405637[/snapback]

 

Jeg er 26, resten av bandmedlemene er hendholdsvis 22,20 og 19

 

Jeg er så enig med alle andre her. Man kan da virkelig ikke sette fyr på en person, uten brannsikker krem og så slukket det med vann "hvis noe dramatisk vil skje". Har du noen gang tent på bensin?? Det er ikke bare å dynke en person i bensin, tenne han på og slukket det med litt vann, uten at han får skader! Hvem i huleste heite ødelegger huden sin for en betydningsløs konsert?

7406056[/snapback]

 

Hmmm forstår selvfølgelig skepsissen din da; men for det første er ikke konserten betydningsløs. Vi anser faktisk konserten som VELDIG VIKTIG, og håper at den i beste fall kan være et springbrett til berømmelse.

 

For det andre så er det ikke farlig å brenne litt, og jeg tror neppe at huden tar store skader av det.

 

 

Til sist kan jeg si at vi kan vurdere å leie inn profesjonelle pyroteknikere dersom vedkommende er med på å betale for det.

Endret av mr_fuck
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...