Gå til innhold

Norsk Guild Oversikt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Omg.. beklager, må bare si det: Grim Batol - Alliance - Fac Ut Vivas  har den verste guildmastern ever. Hun ble kicket fra vår guild pga dårlig oppførsel, eller skulle man kicke hennes men så leavet hun.. husker ikke  :hmm:  Men verre menneske har jeg ikke møtt på lenge...

 

Grim Batol - Alliance - Noobs of Norway har en liten "hjemmeside" mest for regler ol. http://nonwow.piczo.com/?preview=y&cr=7&rfm=y

9003443[/snapback]

Hahaha, piczo side. "Siden er under utvikling."

Ja her satser de stort.

9006714[/snapback]

 

 

Hvorfor skal en hjemmeside være så ekstremt lekker? den er jo mest for info. Unasett har vi nå fått ny side :) Husker ikke linken atm tho xD

 

Jeg gir meg katta i både rank- tabard- guild side :p (er guild master da.. men sjønner ikke hva folk ser i rank... er kun officers som får mer å gjøre, å det er ikke hvem som helst)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Har prøvd å spørre litt rundt på forumet tidligere uten å få noen svar. Jeg er ute etter en en guild til 70 druiden min på en god server. Alliance. Tar gjerne imot tips o.l.

 

Gjør ikke noe om guilden er norsk heller.

9452188[/snapback]

 

 

Aurora Borealis er på Grim Batol. Har tatt Void Reaver i TK, hydross og lurker i ssc + mag. lair. Du kan prøve der :)

Lenke til kommentar
Sorry meg, men spiller du WoW juliess ? :o

9451022[/snapback]

Er vel ingenting i veien med det vel.

 

Åhh shit, en jente som spiller wow.

9452829[/snapback]

 

Ok, jeg viste at det ville komme en slik en....

 

Var ingenting i veien med det, men har vært innpå her veldig lenge. Og har ikke sett at hun har vært innpå WoW forumet.. Så derfor lurte jeg.

 

Sorry vist du tok deg nær av det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...