sdf123 Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Hei igjen, Er det mulig å få et slags skin til xbox 360 slik at du får den i sort oiano lakk feks?
Ghaundan Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 modnet.no selger, dog husk at du mister garantien om du gjør dette. Finnes sikkert mange andre lignende sider som gjør det samme.
sdf123 Skrevet 27. november 2006 Forfatter Skrevet 27. november 2006 Hmm, dumt man mister garantien da:/ Må man ødelegge noe for å skifte deksel?
Ghaundan Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Hmm, dumt man mister garantien da:/ Må man ødelegge noe for å skifte deksel? 7370260[/snapback] Nei, men man tar av det hvite dekselet (de fleste som selger tar med utstyr til å gjøre dette) og putter det svarte på i stedenfor. Og det er nok til å bryte garantien din.
The StigMeister Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 (endret) Finnes det noen norske sider der de selger slike "skins" da?? Er jo den beste måten å gjøre det på,så slipper man å bytte selve kabinettet, ergo man mister ikke garantien! Endret 27. november 2006 av The StigMeister
Ghaundan Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 som jeg sa tidligere, modnet.no. De har det svarte, plus noen lignende med neon lys ut av en X på toppen.
Snikpellik Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Hmm, dumt man mister garantien da:/ Må man ødelegge noe for å skifte deksel? 7370260[/snapback] Nei, men man tar av det hvite dekselet (de fleste som selger tar med utstyr til å gjøre dette) og putter det svarte på i stedenfor. Og det er nok til å bryte garantien din. 7370292[/snapback] Det er et lite klistremerke som man ikke må ødelegge.
Ghaundan Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Sist jeg sjekket ble det ødelagt når man tok av dekselet ;p
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Hvaaa Jeg har jo studert og sjekket litt rundt på xboxen min selv, rimelig grundig, if you catch my breath... da må jo dette lille klistremerket ha revnet også Betyr det at om jeg skulle hjemsøkes av de tre røde satanlysene, ville de i servicen kunne si at "Nei, klistremerket er revnet, du brøt avtalen og kan bare gå å ta deg en bolle!" ... ?!?!?!
Hagforce Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Du får kjøpe sort frontdeksel og bruke tynn sort plastfilm rundt boksen (ala bilstyling film) husk hull til luft!. Da trenger du ikke bryte garantien, om en klarer å få det pent er en annen sak.
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 (endret) Styggelig redd for det ja STYGT ass! Jaja, på den annen side så kan jeg jo dra fram spryboksen og style kassa selv med snasige mønstre, har tenkt litt på det. Har nå ingenting å miste. Eller ville det vært for dumdristig? Seff kan jeg lyve om noe går galt, men sjekker de virkelig?! Endret 27. november 2006 av Motoko
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå