Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du hadde sikkert likt RA ^^

Det er kjekt. Eventuelt Tiberium Sun ^^

Det er og ganske phett :)

Uhm. Ja. Eller kanskje ikke. Det er vel muligens litt for strategisk for noen :p

Skrevet

Uff og uff. Jeg var ikke på skolen siste dagen, så jeg har ikke fått dem. Pluss, terminen vår er ikek avsluttet før vi har hatt tentamenene i Januar.

Skrevet
Hva med sims? :D

7556568[/snapback]

Da kjæresten min spilte på en familie på Sims 2 (Med Arinomi og Teovina som hovedpersoner ;) ) tyvlånte jeg lillebrors Sims spill. Jeg brukte vel et kvarter-tjue minutter på å lage de samme karakterene. Jess, detta blir moro. Jeg spilte i nøyaktig 1.8 minutter, før jeg tenkte "... faen heller" og avinnstallerte driten :wee:

Skrevet
Har folk her (som går på skolen) fått karakterene sine til første termin eller?

7556603[/snapback]

nope. glad jeg ikke har fått dem enda heller, siden det ville hatt en stor negativ innvirkning på ferien... må jobbe bedre, bare det at jeg har gått lei alt sammen og synes det er vanskelig :shrug:

Skrevet

Sims ftl :p

RA2 derimot... :love:

Så mange timer brukt på det herlige spillet :D

1'ern også selvfølgelig :)

Så utrolig bra...

Westwood kunne sakene sine ja.

Selv koser jeg meg med Warcraft-lore (bøker) og Type O Negative, mens jeg svinser rundt med støvsuger og mopp :)

*kos*

Skrevet (endret)

Så det finnes jenter som spiller Red Alert 2, ja...fett det. Bra spill! Synd at Westwood begynte å produsere mökkaspill etter Yuri's Revenge. :(

Jeg håper Starcraft 2 kommer ut en vakker dag. Starcraft er en klassiker.

Endret av Sidious
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...