Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jupp jeg så dem, men jeg tror du bør stoppe mens leken er god. Kanskje du ender opp med å like det så mye at du blir en emo? :ph34r:

7537991[/snapback]

Det hadde jeg ikke tenkt på :ohmy: Ohnoes! Im turning emo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt meg kjole idag :fun: Det hadde jeg aldri trodd om megselv.

Jeg ble spurt om legg da jeg kjøpte røyk, og dama på bussen lurte på om jeg skulle ha barnebilett. Jeg tror jeg ble 14 og ikke 20 idag.

Skrevet
Jeg ble spurt om legg da jeg kjøpte røyk, og dama på bussen lurte på om jeg skulle ha barnebilett. Jeg tror jeg ble 14 og ikke 20 idag.

7538115[/snapback]

Jeg ble spurt om legg da jeg skulle kjøpe øl idag, men da dro jeg frem et falskt et. :wee:

Skrevet
Dere burde skamme dere! Hvorfor tror dere vi har slike regler og lover? Det er pga sånne som dere at Norge er slikt det har blitt.

7538300[/snapback]

Det er bedre å gjøre seg selv skyldig enn andre synes nå jeg :dontgetit:

Skrevet
Jeg har kjøpt meg kjole idag :fun: Det hadde jeg aldri trodd om megselv.

7538115[/snapback]

Hadde ikke du bursdag på tirsdag?

gratulerer

Skrevet (endret)
Har du hatt en fin dag da? :)

7538367[/snapback]

Ja :) Jeg har handlet klær, spist pizza, vært i Andebu å råna og først nå har jeg fått satt meg ned siden jeg sto opp. :wee: Har fått 1500 kr og en kake :fun:

Snobjorn: Jeg kjente deg ikke i fjor :hmm: Dessuten er det alltid lenge mellom bursdag. :(

Endret av mushi
Skrevet (endret)

Snobjorn: Jeg kjente deg ikke i fjor :hmm: Dessuten er det alltid lenge mellom bursdag. :(

7538401[/snapback]

Jeg kjente ike deg i fjor heller, men det virker ganske så lenge siden det var den 19. desember sistgang.

Jeg vet, det er alltid smertefult lenge til bursdag... :(

Endret av Snobjorn
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...